$
פרסום ושיווק

במשרד התקשורת מעריכים: החבילה הצרה תשווק בחודשים הקרובים

חוק ההסדרים שהובא בשבוע שעבר לאישור הממשלה מעניק לשר התקשורת גלעד ארדן את הסמכות לקבוע מחיר לחבילה צרה שיחייב את חברות הטלוויזיה הרב־ערוצית

אופיר דור 10:0020.05.13

 

אילוסטרציה אילוסטרציה צילום: shatterstock

 

במשרד התקשורת מעריכים כי ניתן יהיה לכפות על yes ו־HOT לשווק חבילת ערוצים בסיסית צרה במחיר קבוע בתהליך מזורז של כמה חודשים בלבד. לדברי בכיר במשרד, כבר קיימות בידי משרד התקשורת עבודות שמחשבות את מבנה העלויות של yes ו־HOT, שעל בסיסן ניתן יהיה לקבוע מחיר מחייב לחבילה הבסיסית הצרה. "לאחר שימוע לחברות ניתן יהיה לבצע את המהלך", מסר הבכיר ל"כלכליסט".

 

חוק ההסדרים שהובא בשבוע שעבר לאישור הממשלה מעניק לשר התקשורת גלעד ארדן את הסמכות לקבוע מחיר לחבילה צרה שיחייב את חברות הטלוויזיה הרב־ערוצית. כמו כן, סעיף שנוסף לחוק ברגע האחרון מאפשר לשר גם לחייב את yes ו־HOT למכור את החבילה הצרה בקמעונאות לחברות צד שלישי שישווקו אותה ללקוח הפרטי. במשרד אמרו כי מטרת הסעיף היא לאפשר לחברות כסלקום, פרטנר וגולן טלקום להיכנס לשוק הטלוויזיה על בסיס החבילות הצרות של yes ו־HOT.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x