$
פרסום ושיווק

אלקטרה רכשה את הזכויות על מותג האפייה סאוטר

ל"כלכליסט" נודע כי בכוונת החברה להרחיב את המותג לתחום האקססוריז למטבח, למכור תחתיו מחבתות, סירים וכלי בישול ולהתחרות במותג קיצ'נאייד, שמיובא על ידי ניופאן

אורנה יפת 09:1230.04.13

אלקטרה מוצרי צריכה רכשה מפאגור ברנדט את הזכויות על מותג החשמל סאוטר בישראל. ל"כלכליסט" נודע כי בכוונת החברה להרחיב את המותג לתחום האקססוריז למטבח, למכור תחתיו מחבתות, סירים וכלי בישול ולהתחרות במותג קיצ'נאייד, שמיובא על ידי ניופאן.

עד היום ייבאה אלקטרה תנורי אפייה וכיריים של סאוטר בלבד. מעתה תוכל החברה לשווק מוצרים תחת המותג ולא תידרש לשלם עבורם תמלוגים. רכישת הזכויות על סאוטר הם חלק ממגמה של פיתוח פעילות אלקטרה בתחום מוצרי החשמל על ידי מותגי אמצע, שמציעים מחירים סבירים ורווחיות גבוהה.

 

יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה יקי ודמני מנכ"ל אלקטרה צילום: אוראל כהן

 

לפני כשנה החלה אלקטרה להפיץ את המותג וירלפול האמריקאי שבאמצעותו היא פועלת בתחום המקררים, המדיחים ומייבשי הכביסה, וכעת היא מתחילה להפיץ גם את מותג היטאצ'י היפני שמייבאת חברת ראפ. בעזרת המותג מתכוונת החברה להרחיב את פעילותה בתחום המקררים."מקררים היא הקטגוריה הכי גדולה אחרי מזגנים", מסר ל"כלכליסט" מאיר סהר, סמנכ"ל חטיבת הסחר באלקטרה צריכה.

 

מנכ"ל החברה יקי ודמני אמר ל"כלכליסט": "לפני ארבע שנים היה ברור לנו שיש בעיה, כי לא היו לנו פתרונות בתחום מותגי האמצע. מאז קיבלנו את ההפצה של וירלפול והיטאצ'י, חטיבת הסחר שלנו הפכה לאחת מחטיבות היבוא הגדולות בארץ".

 

מקורבים לאלקטרה מסרו כי "נתח השוק של מקררי היטאצ'י הוא 1% כיום וכי בחברה שואפים להגיע לנתח של 10%".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x