AHAVA השלימה את רכישת חברת ההפצה שלה בארה"ב ובקנדה תמורת 4 מיליון דולר
רכשה 50% נוספים מהחברה הבת ANA. מנכ"ל חברת הקוסמטקה: "אנחנו רואים בשוק האמריקאי מנוע צמיחה ומשקיעים בו"
"קנינו את זרוע ההפצה שלנו, לאחר שקיבלנו החלטה אסטרטגית להשקיע בשוק האמריקאי", אמר יעקב אליס, מנכ"ל AHAVA. "כבר זמן רב אנחנו רואים בשוק האמריקאי מנוע צמיחה ומשקיעים בו. מאז המשבר ב־2008 שוק הקוסמטיקה בארה"ב גדל ברציפות ולא הושפע מההאטה בעולם".
AHAVA מגלגלת, על פי הערכות, מחזור של כ־250 מיליון שקל בשנה, כשרוב המכירות מבוססות על פעילותה בארה"ב
ואירופה. המכירות בארה"ב בלבד עומדות על כ־95 מיליון שקל בשנה. החברה מוכרת את מוצריה בעיקר בבתי כלבו ובפרפומריות יוקרתיות. בישראל המוצרים נמכרים בעיקר ברשת סופר־פארם ובעשר חנויות עצמאיות של המותג.
לפני שנתיים ביצעה החברה מיתוג בניסיון למצב את המותג כיוקרתי. במסגרת השינוי יצאה החברה מניו־פארם ומהמשביר לאחר שדרשה להשתלב במדפי מוצרי הקוסמטיקה הסלקטיבית ולא לצד הקוסמטיקה העממית, ולשנות את תנאי הסחר עמן. בניו־פארם ובמשביר סירבו לבקשה, ומאז המוצרים אינם משווקים שם. לדברי אליס, למרות צמצום נקודות המכירה, מכירות AHAVA בישראל צמחו אשתקד ב־15%.