• תפריט
פרסום ושיווק

המדינה רוצה לשכור יחצ"ן שיילחם במתנגדי המאגר הביומטרי

בג"ץ מתח שלשום ביקורת חריפה על היערכות משרד הפנים לפיילוט. השופטים קבעו כי מתווה הפיילוט צריך לכלול מדדים ברורים להצלחה ולכישלון, לבחון את עצם נחיצות המאגר ולבדוק חלופות אפשריות

תומר אביטל 09:2025.07.12
הרשות הביומטרית לא חוסכת אמצעים כדי להילחם במתנגדיה בזירה התקשורתית: מבדיקת "כלכליסט" עולה כי הרשות, שבראשה עומד גון קמני, מבקשת לשכור את שירותיו של משרד יחסי הציבור ארד תקשורת של אייל ארד כדי שיתווה את האסטרטגיה התקשורתית של המאגר הביומטרי השנוי במחלוקת. לשם כך פנתה הרשות לאוצר כדי לקבל אישור למסגרת התקשרות בסכום של 150 אלף שקל לפרויקט שיימשך לכל היותר שנה. בתוך כמה שבועות אמור להתחיל הפיילוט של המאגר.
מכשיר ביומטרי מכשיר ביומטרי צילום: בלומברג

 

שלשום מתח בג"ץ ביקורת חריפה על היערכות משרד הפנים לפיילוט. השופטים קבעו כי מתווה הפיילוט צריך לכלול מדדים ברורים להצלחה ולכישלון, לבחון את עצם נחיצות המאגר ולבדוק חלופות אפשריות. ברשות הביומטרית הסבירו כי הם כבר ערוכים להשיק את המאגר בתוך כמה שבועות, אולם כעת עליהם ללמוד את המשמעויות המשפטיות של הוראת בית המשפט.

 

מהרשות נמסר: "עלינו לדאוג לכך שהעובדות הנכונות יגיעו לציבור. המתנגדים למאגר מציגים עובדות שגויות כאילו המאגר ייפרץ, אבל בסוף הציבור החכם יחליט".

 

בטל שלח
    לכל התגובות