$
פרסום ושיווק

התשובה של קסטרו לחברות הבינלאומיות: השקת קו אופנה מחויט

הכניסה לקטגוריה שתציע בלייזרים, חולצות ומכנסיים מחויטים, זו אחת הדרכים של מנכ"ל קסטרו להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק האופנה. רוטר: "אנחנו צריכים לשכנע את הצרכן שאחרי שתסתיים 'תרועת הפסטיבלים', הוא יבחר בנו"

אורנה יפת 21:5825.01.12

בזמן שחברות אופנה ישראליות במרדף אחר זכיונות למותגים בינלאומיים, גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, מעדיף להישאר בצד ומצהיר: "קסטרו לא במו"מ עם אף מותג מחו"ל. המשימה שלי היא להפוך את קסטרו לתשובה הישראלית לכל המותגים הבינלאומיים. אנחנו צריכים לשכנע את הצרכן שאחרי שתסתיים

'תרועת הפסטיבלים', הוא יבחר בנו כמי שנותן את התשובה הטובה ביותר לכל המותגים".

 

מחר בערב (ה') תשיק רשמית קבוצת פוקס את חנות אמריקן איגל הראשונה בקניון רמת אביב.  הראל ויזל, הבעלים ומנכ"ל פוקס כבר הצהיר שהוא יהיה תחרותי מאד בקטגוריית הג'ינסים, קטגוריה בה קסטרו רואה עצמה מובילה מובהקת ומתכוונת להשיק דגמי ג'ינס במחיר של 169 שקל לצד הג'ינסים שהיא מוכרת ב-399 שקל.

 

באותו קניון ברמת אביב, בקומה הראשונה, ממוקמת חנות של קסטרו שעברה לפני כשנתיים שיפוץ ומוזגה לחנות משולבת של גברים ונשים. בקרוב תעבור החנות שיפוץ נוסף ותורחב שוב לרגל השקת הכניסה של קסטרו לקטגוריה חדשה של בגדים מחויטים ואלגנטים.

 

הכניסה לקטגוריה שתציע בלייזרים, חולצות ומכנסיים מחויטים, זו אחת הדרכים של רוטר להתמודד עם התחרות הגוברת בשוק האופנה. "החלטנו שהצעת הערך שלנו תהיה בקולקציה שגם תביא לנו קהל יעד חדש שלא קנה עד היום בקסטרו וגם תפנה לקהל שלנו שעד היום לא מימשנו את כל הצרכים שלו. אנחנו פונים לבני 24-35 שלצד הטי שירט והג'ינס שקנו בקסטרו הם צריכים בגד יותר אלגנטי לעבודה. קסטרו הציעה עד היופ פריטים מחויטים אבל לא מספיק".

 

בהשקת הקולקציה החדשה נכנסת החברה לנישה של בגיר ופולגת אבל גם תתחרה בזארה ומנגו שמציעות כבר היום בגדים מחויטים לצד פריטי קז'ואל בסיסיים. כדי להרחיב את קהל היעד באופן משמעותי תציע החברה גם מידות גדולות בקולקציה החדשה – עד היום נמכרו בקסטרו בגדים עד מידה 44 ומהיום תציע החברה בקולקציה החדשה פריטים עד מידה 46.

 

השקעה של 50 מיליון שקל

 

כדי לפנות מקום לקולקציה המחויטת תרחיב קסטרו בשנה הקרובה חמש חנויות ותפתח עוד 12 סניפים בקונספט המורחב שיכלול את הבגדים המחויטים. בפתיחת והרחבת החנויות תשקיע החברה 50 מיליון שקל. 63 החנויות המשולבות של קסטרו, מבין 142 החנויות מתפרשות על שטח כולל של 300 מ"ר וכעת תגדיל החברה את שטחן של חלק מהחנויות ל-600-400 מ"ר. הקו החדש ימותג תחת השם CASTRO BLACK ויהווה כ-30% מהקולקציה בחנויות. החברה תרענן את הלוגו וקו האופנה החדש יקבל לוגו משלו.

 

בכמה תגדיל הקולקציה החדשה את המכירות של החברה?

רוטר: "אני מצפה שזה יגדיל את המכירות בלמעלה מ-10%. זה כמו להביא מותג אופנה נוסף".

 

 

האם אתה לא מרגיש חיסרון אל מול הגודל של קבוצות האופנה?  

"במרבית המקרים, מנהלי הקניונים מודעים לערך שקסטרו הישראלית מביאה איתה ומאשרים לנו לקבל את המיקומים הכי טובים בקניון. ברור שנרצה לקבל תנאים טובים יותר ולשפר את מצבנו לאור התחרות והעובדה שהמחירים שלנו צריכים להישאר ברמה תחרותית ולכן הוצאות השכירות שלנו צריכות להישאר ברמה שתאפשר להרוויח כסף בסופו של יום. זה הדיאלוג שיש לנו עם הקניונים. כל עוד אנו מביאים לקוחות לחנויות זה משרת גם את מנהלי הקניונים ומרכזי הקניות. אני מאמין שצריכה להיות תשובה ישראלית. אנחנו דוד מול גוליית בהשוואה התחרותית וצריך תשובה מסוגה של קסטרו מול הענקים האלה שמגיעים לארץ".

 

אתה מרחיב את קהל היעד אבל חסר לך המענה לכל המשפחה עם בגדי ילדים ותינוקות. למה אתה לא נכנס לנישה הזו?

 "אני לא פורש בשנה הבאה...".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x