$
פרסום ושיווק

איי לייק: עמוד הפייסבוק של כרטיס אדי זכה בתחרות "פיינליסט" של "כלכליסט"

למקום השני בתחרות עמודי המותגים הישראליים הטובים ביותר בפייסבוק הגיעה רשת סופר פארם. במקום השלישי - חברת המשקאות פריגת

אורנה יפת 07:5027.12.11

נבחרו הזוכים בתחרות "פיינליסט" של "כלכליסט" - שבה התמודדו עמודי המותגים הישראליים הטובים ביותר בפייסבוק. למקום הראשון הגיע עמוד הפייסבוק של כרטיס אדי; למקום השני הגיע העמוד של רשת סופר־פארם; ולמקום השלישי הגיע העמוד של חברת המשקאות פריגת. כרטיס אדי גם זכה בקטגוריית העמוד הקריאייטיבי ביותר; העמוד של חברת HOT זכה לתואר העמוד האינטרקטיבי הטוב ביותר; והעמוד של פריגת הוכתר כחדשני ביותר.

 

השופטים בתחרות. עומדים מימין - סופי שולמן, ינון לנדנברג, סנונית ליס, איל אברמוביץ'. יושבים - ליאור דורי, דן אבלגון ושי רינגל השופטים בתחרות. עומדים מימין - סופי שולמן, ינון לנדנברג, סנונית ליס, איל אברמוביץ'. יושבים - ליאור דורי, דן אבלגון ושי רינגל צילום: עמית שעל

 

התחרות פורסמה לראשונה בתחילת דצמבר וכללה כ־80 עמודי מותגים. העמודים הזוכים נקבעו על פי שקלול הצבעות גולשים והחלטה של חבר השופטים, כאשר המשקל של הצבעות הגולשים היה 30% והמשקל של צוות השופטים עמד על 70%. צוות השופטים כלל את ליאור דורי, סמנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל; דן אבלגון, מנהל הדיגיטל של אדלר חומסקי; ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק; סנונית ליס, מנכ"לית משותפת בסנונית שירותי תוכן; איל אברמוביץ, שותף מייסד בחברת אפפורמה מפתחת אפליקצית התחרות; סופי שולמן, סגנית עורך אתר "כלכליסט"; ושי רינגל, ממדור טכנולוגי של "כלכליסט".

 

ינון לנדנסברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק מתייחס לבחירה בעמוד של כרטיס אדי: "הנעה חזקה לפעולה של הקבוצה ושיתוף יוצא דופן של החברים גם כבעלי כרטיסים גאים וגם בפרסומות מחוץ לאינטרנט הופכים את הגולשים לשגרירי אדי בצורה מעניינת שנותנת להם ערך אמיתי בצורה מאוד ידידותית ל"מוצר" שהוא מאוד לא "כייפי"."

 

סנונית ליס, מנכ"ל משותף סנונית שירותי תוכן מנמקת את הבחירה בעמוד של פריגת כעמוד החדשני: "שילוב מגניב בין הדף לבין העולם האמיתי. פעילות שלטי חוצות שבה הופיעו טקסטים שכתבו אוהדי הדף בשלטי חוצות דיגיטאליים, הייתה דוגמה יפה לכך".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x