החיתולים זוחלים למחיר הישן
רשתות השיווק שחקו את המבצעים כמעט עד לרמתם מלפני מלחמת המחירים, סביב 45 שקל
המבצעים האגרסיביים על החיתולים מתחילים לדעוך, וחוזרים להתמקד בחברי מועדון: כך למשל הציעה אתמול סופר־פארם במסגרת "יום לייף סטייל" פמפרס ב־44.99 שקל לחבילה והאגיס ב־39.99 שקל לחבילה לחברי מועדון לייף סטייל. אלה שאינם חברי מועדון נאלצו לשלם את מחיר המדף - 49.99 שקל לחבילה לשני המותגים. עם זאת, גם מחיר המדף הוא מחיר טוב יותר מבעבר, לאחר שעם תחילת מלחמת החיתולים בין הרשתות הוזילה סופר־פארם את מחיר המדף.
מבדיקת "כלכליסט" בסניפים עולה כי מגה ממשיכה למכור חיתולים מיבוא מקביל במחירים מוזלים, אך לא מציעה כלל מבצעים על האגיס תוצרת הארץ או על פמפרס. בשופרסל מציעים שתי חבילות האגיס ב־95 שקל בסניפי שופרסל דיל וב־100 שקל בסניפי שופרסל שלי, וכן שתי חבילות פמפרס ב־99 שקל בסניפי שופרסל שלי. רמות מחיר דומות נקבעו במבצעים שהיו ברשת עוד לפני תחילת הקרב הנוכחי.
בכמעט חינם מציעים שתי חבילות פמפרס ב־89.99 שקל, ובטיב טעם מוכרים שתי חבילות פמפרס או האגיס ב־99.99 שקל. רמי לוי ממשיך לשמור על המחיר הזול ביותר, אך מוגבל לחברי מועדון - שיכולים לקנות חבילת האגיס ב־35.9 שקל וחבילת פמפרס ב־34.9 שקל. רמי לוי הוא גם המתחרה היחיד מבין הרשתות שמוכר את חיתולי "בייביסיטר" - המותג החדש שקם ממפעל טפנוקים הישן והקדים את השקתו לאור קרב החיתולים בין הרשתות. כעת מתנהלים מגעים לשילוב המותג גם בשאר הרשתות.
הקרב בין הרשתות בנושא החיתולים החל בתחילת החודש, אז הודיעה רבוע כחול על תחילת יבוא מקביל של חיתולי האגיס מטורקיה ומכירתם בחנויות מגה בול. שאר הרשתות הגיבו במבצעים אגרסיביים שהורידו את המחיר של חבילת החיתולים לכ־40 שקל לחבילה, כאשר עד אותו זמן נמכרה חבילת חיתולים במבצעים שגילמו מחיר של 45–50 שקל.
כעת, לא ברור עד מתי תמשיך רבוע כחול במכירת חיתולים מיבוא מקביל, ונראה שתעשה כן כל עוד יהיה לה יתרון במחיר. בניגוד להערכות בשוק שלפיהן רבוע כחול לא תוכל להביא אספקה סדירה של חיתולים מיבוא מקביל, הרשת מצליחה להציג מלאי בסניפים גם ברשת השכונתית מגה בעיר, המונה 120 סניפים.


