$
פרסום ושיווק

רה אירגון במשרד הפרסום זרמון גולדמן

במסגרת הרה ארגון פוטרו מספר עובדים. הדר גולדמן: "לא הגיוני שענף הפרסום שאמור להיות חדשני, תקוע כבר 50 שנים באותו מבנה"

שלי פריצקר 18:28 28.06.11

 

משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB מבצע שינוי פנים ארגוני במשרד, ויעבור למודל עבודה חדש בשונה מהנהוג במשרדי הפרסום בארץ כדי לייעל את תהליך העבודה מול הלקוחות. במסגרת השינוי פוטרו מספר עובדים, אך לדברי הדר גולדמן מבעלי המשרד "מדובר בארבעה עובדים סך הכל שלא התאימו למבנה החדש".

 

"מדובר ברה ארגון שאני עובד עליו כבר שנה ומתבצע בשטח מזה 4.5 חודשים", מסביר גולדמן. "ביטלנו מחלקות במשרד - תקציבאות, פלנינג וקריאייטיב - ועברנו לשיטת אשכולות, כל אשכול מורכב מ- 25 עובדים כמו פלנרים, קופירייטרים ומעליהם מנהל אסטרטגיה ומנהל קריאייטיב, כאשר כל אשכול מטפל במספר לקוחות" לדברי גולדמן, מדובר במבנה המקובל במשרדי הפרסום הבינלאומיים Mother ו- Crispin Porter.

 

גולדמן ציין עוד, כי "הפכנו מבנה שהיה מלא במחלקות למבנה מוטה לקוח. פעם התקציבאי היה המלך ועם הזמן הענף התפתח והוא הפך לאיש טראפיק בלבד. לא הגיוני שענף הפרסום שאמור להיות חדשני, תקוע כבר 50 שנים באותו מבנה".

 

לאחרונה איבד המשרד לקוח ותיק שהולך איתו מראשית דרכו של המשרד לפני 12 שנה, סיטרואן - שעבר לראובני פרידן. כמו כן דווח כי תקציב אפריל עבר לאדלר חומסקי. גולדמן לא קושר את מהלך ההתייעלות לאיבוד תקציבים.

 

במסגרת השינוי המשרד גם מתכוון לרכוש אולפן הקלטות ואולפני עריכה ולייצר סרטים לאינטרנט וטלוויזיה כדי להוציא כמה שפחות עבודה החוצה.

 

בין לקוחות המשרד: פיצה דומינוס, AIG, ד"ר פישר, פוקס, פייזר ודלתא.

x