$
פרסום ושיווק

מפעלי ים המלח משיקים קמפיין תדמיתי: הצלנו את הסביבה

הקמפיין, באמצעות אדלר חומסקי, יימשך כשלושה שבועות ויהווה פעימה ראשונה מתוך שלוש, בעלות כוללת של 1.5 מיליון דולר

מפעלי ים המלח ייצאו לראשונה בקמפיין הסברתי שיתמקד בתרומתם לקידום הסביבה, התיירות והתעסוקה באזור. הקמפיין, תחת הכותרת "מזרימים חיים לים המלח", יופץ מחר בסרטוני פרסומת בטלוויזיה, בשלטי חוצות, במודעות פרסומת בעיתונים ובאמצעות כתבות פרסומיות. הקמפיין, באמצעות אדלר חומסקי,

יימשך כשלושה שבועות ויהווה פעימה ראשונה מתוך שלוש, בעלות כוללת של 1.5 מיליון דולר.

 

מפעלי ים המלח מתנהלים בכמה חזיתות במקביל, ביניהן מימון הגנות על מלונות ים המלח הנמצאים בסכנת הצפה, בוררות בדבר העלאת התמלוגים שהם משלמים למדינה, המאבק הירוק נגד הקמת בריכה תעשייתית נוספת ותחנת שאיבה חדשה באגן הצפוני של ים המלח, ומצבה העגום של הסביבה בים המלח, שכולל את התייבשותו ואת היווצרות הבולענים.

 

הקמפיין עולה בסמוך לביקור ראש הממשלה נתניהו באזור המפעלים, המתוכנן ליום שני הקרוב. אל נתניהו יתלוו שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, שר האוצר יובל שטייניץ, שר המשפטים יעקב נאמן ושר הפנים אלי ישי. בעקבות הביקור אמור נתניהו לקבל החלטה בנוגע לפתרון הרצוי לבעיית הצפת מלונות ים המלח, ולהכריע בסוגיית מימון הפתרון.

 

מלונות ים המלח ממוקמים על גדות הבריכה התעשייתית של מפעלי ים המלח, שמפלס המים בה עולה בקצב של 20 ס"מ בשנה. בחודש שעבר המליצו השרים מיסז'ניקוב וארדן על קציר מלח מהבריכה כעל הפתרון הרצוי, והטילו על האוצר לתת מענה לסוגיית המימון. האוצר נמצא בימים אלו בעיצומו של מו"מ עם מפעלי ים המלח בנוגע לשיעור המימון ולתוואי התשתיות הכרוך בקציר.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x