$
פרסום ושיווק

פאקו אנדרהיל: "לצרכנים הישראלים מגיע יותר ממה שהם מקבלים"

בהרצאתו "מה נשים רוצות" אמר גורו השיווק שכשמסתכלים בחדרי ההלבשה, חלונות הראווה ועיצוב החנויות - רואים שלמותגים ישראלים אין עיצוב כמו של מותגים בינלאומיים

אורנה יפת 14:5930.05.11
"לצרכנים הישראלים מגיע יותר ממה שהם מקבלים", כך טען גורו השיווק, פאקו אנדרהיל, בהרצאתו "מה נשים רוצות", בכנס שנערך היום (ב') בנושא עיצוב נקודות מכירה קמעונאיות. "אנחנו מסתכלים על חדרי הלבשה, עיצוב חלונות הראווה ועיצוב החנויות - ורואים שלמותגים ישראלים אין עיצוב כמו של
מותגים בינלאומיים. לצרכן מגיע יותר והוא צריך להבין מדוע חולצת טריקו אחת עולה 100 שקל ואחרת 20 שקל?".

 

"אפילו בישראל, שבה יש אובססיה להוזלות, האפשרות לחשוב על חווית הלקוח היא אלמנט בהצלחה שלכם", אמר אנדרהיל. "צריך להתייחס לנקודת מבטן של נשים ולקחת בחשבון בעיצוב הקניון גם את נוחות וניקיון השירותים ולא רק להתייחס לזירת המחיר".

 

אנדרהיל מדבר על כך שבעתיד הקניון יהיה "ALL" יותר מאשר "MALL". כלומר, הקניונים של היום כוללים בעיקר חנויות אבל בעתיד המרחב יכלול גם מלונות, משרדים, שטחים ציבוריים, ספריות, בתי ספר, בתי כנסת ועוד.

 

אנדרהיל הוסיף ואמר כי "השפה הויזואלית משתנה במהירות בעקבות התקדמות התקשורת. הטלפון הנייד החכם משנה את הקנייה. הסמרטפון, האינטרנט - אפשר להיות במקום אחד ולרכוש במקום אחר, בו זמנית. אחד מתוך 3 אנשים עשה בדיקה מקוונת לפני הקנייה. זהו כלי לנשים משכילות. זה ישנה את הדרך בה אנו משווקים, יותר מאשר כל מכשיר אחר. עבור האשה זו לא טכנולוגיה אלא מכשיר. לא אכפת לה איך הוא עובד - אלא - שהוא אכן עובד".

 

לדבריו, ללקוחות מקזחסטן, סומליה או אנגליה יש את אותה כמות כסף לבזבז. "עד 1995 רוב ההון בעולם נשלט על ידי אנשים שירשו אותו. מ- 1995 הוא נשלט בידי אנשים שהרוויחו אותו בימי חייהם. החל מ-2003 רוב ההון הפסיבי של העולם נשלט על ידי נשים. הן קיבלו אותו ממשפחותיהם, או ירשו מבעליהן שמתו בגיל צעיר מהתקף לב. זה יצר אתגרים לדרך בה אנו מציגים טובין יקרים למי שיכול לרכוש אותם".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x