ישראל מתחברת לכלכלה
 

פרסום ושיווק

מילון כלכליסט
מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם
מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם 
צילום: אוראל כהן
מניות קשורות לכתבה
     

    קקטוס 2011: גיתם הדיח את מקאן מהמקום הראשון

    זכה ב־46 נקודות ובשני פסלוני גראנד פרי, לעומת 40 בלבד למקאן, שאיבד את ההובלה לאחר 3 שנים. באומן בר ריבנאי גרף את מירב הפרסים - 26 פסלונים

    שלי פריצקר

    25.05.11, 16:50
    המייל האדום | תגובה לכתבה | הדפסת כתבה | שלחו כתבה |
    שתף כתבה

    גיתם BBDO הוא הזוכה הגדול של תחרות קקטוס הזהב, הגראנד פרי של עולם הפרסום הישראלי, שנערכה היום (ד') במלון הילטון בתל אביב. המשרד זכה אמנם במספר נמוך יחסית של פסלונים - 19 במספר - אך הוביל בקטגוריית הפרסים היוקרתיים והדיח את מקאן אריקסון מהמקום הראשון לאחר 3 שנים: גיתם

    קטף שני פרסי גראנד פרי ו־7 פסלוני זהב, שהקנו לו את ההובלה בשקלול הסופי, עם 46 נקודות. אחד מפרסי הזהב ניתן לו על המהלך חוצה המדיות שהופק עבור תוכניות המינויים של מפעל הפיס, עם "אראלה מתקשרת", שזכה לבאזז רב בשנה החולפת.



    תחרות הפרסום היוקרתית הגיעה אתמול לקו הגמר בתום הליך שיפוט של כמה חודשים, במהלכם סוננו 200 עבודות מתוך 600 שהוגשו. לבסוף קטפו פרסים 113 עבודות - 12 מהם בלבד בקטגורית האיטנרנט. השנה נוספו לראשונה שתי קטגוריות חדשות לתחרות: "אינטגרייטד" – שילוב של מהלכים חוצי מדיה, וקראפט על ביצוע. המובילים במספר הזכיות הם כצפוי משרדים מהחמישייה הראשונה של משרדי הפרסום.

     

    באומן בר ריבנאי הגיע למקום השני עם 44 נקודות, אך מוביל במספר הפסלונים עם 26 מתוך 40 עבודות שהגיעו לגמר: פסלון גראנד פרי אחד, 3 פסלוני זהב, 8 כסף ו־14 ארד. 3 מהפסלונים בהם זכה ניתנו על המהלך העולמי "בריף השלום" (The impossible brief). מנכ"ל המשרד יוסי לובטון אמר עוד לפני היוודע התוצאות, כי "אין דבר כזה תחרות אידיאלית, אבל המודל הזה של התחרות הוא עם הכי מעט עיוותים".

     

    מקאן אריקסון, שב־3 השנים האחרונות זכה במקום הראשון, נמצא השנה במקום השלישי עם 40 נקודות, ובמקום השני במספר הפרסים. המשרד שלח השנה מספר שיא של 120 עבודות, 45 מהן הגיעו לגמר ו־23 זכו, כשמתוכם פסלון גראנד אחד, 4 פסלוני זהב, 5 כסף ו־13 ארד.

     

    עוד בזוכים: אדלר חומסקי עם 25 נקודות ו־17 פרסים, ושלמור אבנון עמיחי Y&R עם 24 נקודות ו־14 פרסים, מהם 3 זהב ושניים מהם על קמפיין Woman to go שזכה לאחרונה בפרסים בפסטיבל ניו יורק ובתחרות קליאו. קבוצת פובליסיס זכתה ב־5 פרסים, מתוכם גראנד וזהב על העבודה של משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק על התמונה המתוייגת של אורנג'. זהב נוסף בקטגוריה המדיה המשולבת גרף המשרד על קמפיין מכונת הלייקים של קוקה קולה, שזכה כבר בכמה פרסים בעולם ושלשום גם בפרס FAB בבריטניה.

     

    כמו כן, גליקמן נטלר סמסונוב הצליח להעלות לגמר 3 עבודות וזכה בפרסים על שלושתן (ארד). יהושע TBWA שלח 40 עבודות, מתוכן עלו 6 לגמר וזכה בסוף ב־3 קקטוסים (1 כסף ו-2 ארד). זרמון גולדמן הגיש 28 ונשאר עם 2 פיינליסטים בלבד, אך שניהם זכו בפרסים (ארד).

     

    במהלך היום גם עשו כבוד לבכירים בעולם הפרסום. פרס "היכל התהילה" הוענק לאשת הקריאייטיב שגידלה דורות של פרסומאים, תרצה גרנות ז"ל. הפרסומאי דוד אגמון ז"ל קיבל פרס "מפעל חיים". עוד הוענקו פרס "היכל התהילה" לבמאי הפרסומות יורם לוי ופרס "מפעל חיים" לפרסומאי אורי אילון.

      

    לצפייה ברשימת הזוכים המלאה לחץ כאן

     

    לחצו להורדת אפליקציית חדשות כלכלה לאייפד

     

     



     
    נושאים
    בארץ רכב עסקי ספורט משפט קריירה קריקטוריסט אפליקציות נדלניסט עולם פנאי 2014 וידאו צרכנות דיגיטלית תעופה ותיירות מינויים חדשים ארכיון שערים טכנולוגי חינוך פיננסי פרסום ושיווק אינטרנט דעות אחריות וסביבה מיוחדים פוטו כלכליסט
     
    השוק
    מקור נתוני הבורסה: קו מנחה /   bizportal
     
    אודות
     
    כלים
    דיוור אלקטרוני Radware Connector Supersize - עיצוב אתרים YIT  - פיתוח אינטרנט ואפליקציות