$
פרסום ושיווק

יהודה פרל, שמכר את סברה לשטראוס, מקים קרן להשקעה במוצרי צריכה

הקרן, שתפעל תחת השם YULA, תשקיע כ־100 מיליון שקל בשנתיים הראשונות ותסייע לחברות ולמיזמים בתחומי הניהול והשיווק בארץ ובחו"ל

אורנה יפת 09:5412.05.11

איש העסקים היהודי־אמריקאי יהודה פרל, שמכר בשנת 2008 את אחזקותיו (49%) במותג הסלטים סברה לשטראוס ופפסיקו תמורת כ־45 מיליון דולר, מקים קרן השקעות שתשמש כחממת השקעות לפיתוח מוצרים וקונספטים בתחום מוצרי הצריכה.

 

הקרן, שתפעל תחת השם YULA, תשקיע כ־100 מיליון שקל

בשנתיים הראשונות ותסייע לחברות ולמיזמים בתחומי הניהול והשיווק בארץ ובחו"ל, בעיקר בצפון אמריקה, שם פועל פרל.

 

לקרן של פרל הצטרפו שני שותפים – אבירם קוזלובסקי ולירז רגב. קוזלובסקי עבד עד לפני שנתיים בקבוצת שטראוס, בין היתר ככלכלן ראשי וכמנהל פיתוח עסקי, וישמש כמנכ"ל הקרן. שלושת השותפים יחזיקו 20% ממניות הקרן והיתר יוחזק בידי משקיעים שאיתם מתנהל מו"מ.

 

"רוב הקרנות שפועלות בארץ מתמקדות בהייטק ואנחנו מקימים קרן ייחודית ששמה דגש על עולם מוצרי הצריכה", אומר אבירם קוזלובסקי. בימים אלה משיקה הקרן גלידה פרימיום, שפותחה על ידי שני יזמים מהתחום הקולינרי, שמבוססת על חלב עזים ומאופיינת באחוזי שומן נמוכים, בין 1.9% ל־4.3%. אריזות הגלידה עוצבו בידי ברוך נאה, וכקונספט לא ניתן למוצר שם. "האריזות מדברות בעד עצמן ומשדרות מוצר סופר פרימיום", מסביר קוזלובסקי. "הבנו שהלוק המשדר יוקרה אומר הכל והחלטנו להשאיר את המוצר ללא שם".

 

מחיר האריזה יעמוד על 30 שקל ל־500 מ"ל והיא תתחרה בגלידות האגן דאז, בן אנד ג'ריס ובמותג גלידות השמנת ג'ויה של חברת נסטלה. הגלידה משווקת ברשתות עדן טבע מרקט, טיב טעם וב־20 סניפי מגה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x