אמזון מצטרפת לטרנד: משיקה אתר מכירות מקוון
קמעונאית הענק השיקה השבוע את MyHabit, אתר המציע מועדון לקוחות ודילים יומיים עם הנחות ענק
אמזון מאמצת את הטרנד האחרון של עולם המכירות המקוון. קמעונאית הענק השיקה השבוע את MyHabit, אתר המציע מועדון לקוחות ודילים יומיים עם הנחות ענק, המפעיל שעון מכירות הבזק, ה־Flash Sales. באתר ניתן יהיה לרכוש מוצרי אופנה לנשים, לגברים ולילדים וכן תכשיטים, קוסמטיקה ומוצרים נלווים בהנחות של 50% עד 70%.
מכירות הבזק הן הלהיט האחרון בתחום המכירות הקמעונאיות, והוא צובר תאוצה אדירה בחודשים האחרונים - במיוחד בעקבות שגעון הקופונים הבינלאומי. בניגוד לאתרי קופונים, המאפשרים ללקוחות לקבל הנחות קבוצתיות על מוצרים מתחלפים מבתי עסק, אתרי מכירות הבזק קונים סחורה עודפת מבתי העסק ומבצעים את המכירות בעצמם. בעת ביצוע הקנייה באתר נפתח חלון זמן קצר להשלמתה - ועל כן שמה.
אתרי מכירות הבזק דואגים לכל מערך התשלום, האספקה, המשלוח והאחסנה. בתי העסק, במקום לזכות בחשיפה ללקוחות חדשים, זוכים באפשרות למכור בצורה קמעונאית ומסיבית את המוצרים העודפים.
אתר מכירות ההבזק הראשון היה Vente Privee הצרפתי, שהושק כבר ב־2001, ונחשב כיום לאתר הגדול מסוגו. על פי ההערכות, ב־2010 הוא רשם הכנסות של יותר ממיליארד דולר. מייסד האתר, ג'אקו־אנטון גרנז'ון צוטט באחרונה כמי שאומר כי "פעם היה מייסד אמזון ג'ף בזוס. היום הוא חקיין".


