$
פרסום ושיווק

צפה ושתה: אפליקציית אייפון תחבר בין צופי פרסומות למפרסמים

במסגרת הפיילוט לאפליקציה התחייבה חברת פפסי לכבד 50 אלף שוברים לפחית חינם

סוכנויות הידיעות 10:02 21.04.11

 

צפו בפרסומת בטלוויזיה בארה"ב וקבלו פחית פפסי חינם - קונספט פשוט, ביצוע קשה. אולם, אפליקציית רשת חברתית שמאפשרת למשתמשים לעשות "צ'ק אין" לפרסומות בטלוויזיה, הופכת זאת למציאות. כדי שהשיטה תעבוד, הצרכנים צריכים להוריד את האפליקציה, ששמה IntoNow, למכשיר הסלולר שלהם, וללחוץ עליה כשהפרסומת משודרת בטלוויזיה.

 

במסגרת הפיילוט לאפליקציה התחייבה חברת פפסי לכבד 50 אלף שוברים לפחית חינם. החברה הפיקה פרסומת בהשתתפות כוכבי בייסבול, שתשודר בין השאר בזמן משחקים. בזמן שידור הפרסומת יוכלו הצופים ללחוץ על האפליקציה, וטכנולוגיית טביעת אצבעות תוודא שאל הטלפון שלהם יישלח קופון לפחית פפסי בחינם.

 

יתרון נוסף של האפליקציה נעוץ בכך שהיא נותנת למפרסמים אפשרות לדעת כמה אנשים עוקבים אחר הפרסומות שלהם.

x