$
פרסום ושיווק

מי עדן עומדת מאחורי קמפיין "חיים בוהן" נגד תמי 4

הקמפיין של ראובני פרידן מציג שף וזוגתו המבשלים באופן מרושל. בסרטונים הבאים ישתתף הפרזנטור האמיתי של הקמפיין, השף חיים כהן, שיקבל עפ"י הערכות מיליון שקל

שלי פריצקר וגלי וולוצקי 17:0407.02.11

מי עדן ומשרד ראובני פרידן הם העומדים מאחורי סרטוני הפרסומת של "חיים בוהן", שמשודרות מסוף השבוע האחרון, כך נודע ל"כלכליסט". הפרסומות מתחזות לתוכנית קולינריה טלוויזיונית דלת תקציב בשם "שום, פלפל ושום דבר", ומככבים בהם צמד שחקנים המגלמים את השף "חיים בוהן" וזוגתו, המבשלים

באופן מרושל במטבחם הביתי. במהלך הפרסומות מציגים השניים חסות של "עמי מדירה 4, שמשווק מי ברז מסוננים במכשירים צבעוניים" - רמז למכשירי הסינון של תמי 4, שמשווקת שטראוס. הקמפיין מלווה גם בעמוד פייסבוק לשף חיים בוהן.

 

כאמור, מדובר בקמפיין נגטיבי של מי עדן, שתציג בהמשך מסר שלפיו המים המינרליים של החברה הם "הדבר האמיתי". בסרטונים הבאים ישתתף הפרזנטור האמיתי של הקמפיין, השף חיים כהן. על פי הערכות, כהן יקבל מיליון שקל עבור השתתפותו בקמפיין. כהן סירב להגיב על הידיעה.

 

שוק המים סוער, בעיקר נוכח כניסתה הקרובה של אלקטרה, שתשווק מתקן שיתחרה ישירות בתמי 4, ובעקיפין גם בחברות המים המינרליים.

במי עדן ובתמי 4 סירבו להגיב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x