$
פרסום ושיווק

ויצו לבעלי קניון ארנה: הקמפיין שלכם פורנוגרפי ואלים - הורידו אותו, ולא נתבע

על שלטי החוצות לפתיחה המחודשת של הקניון מוצגות נשים בתנוחות שונות, בין השאר קשורות. מנופים פיננסיים, בעלי הקניון: "אין בקמפיין מסרים פוגעניים". משרד זרמון גולדמן: "תמונות שמעצימות האישה"

מאיה זיסר 11:2923.08.10

היה קשה לפספס בימים האחרונים את קמפיין שלטי החוצות של קניון ארנה, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן אשר מזמין את קהל הלקוחות לפתיחה המחודשת של הקניון וכל זאת בדרך לא שגרתית, אפילו בנוף התל אביבי.

 

על שלטי החוצות מוצגות נשים בתנוחות שונות ובין השאר קשורות, מה שעורר את הזעם בארגון ויצו. בארגון התקשו להתעלם מהקמפיין ושם דורשים היום (ב') מבעלי קניון ארנה, חברת מנופים פיננסיים, וראש עיריית ת"א רון חולדאי להוריד את שלטי החוצות לאלתר בטענה כי הקמפיין עצמו מנוגד לחוק, עומד בסתירה לכללי האתיקה בפרסום ומהווה פגיעה ברגשות הציבור הכללי ותושבי תל אביב-יפו במיוחד.

מה דעתך על מניית ארי נדלן:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

 

במכתב שנשלח לחברת מנופים נכתב, "שלטים אלה מציגים פורנוגרפיה אלימה ובעלת מאפיינים פדופילים ברמה שלא נראתה מעל שלטי חוצות במרחב הציבורי, אפילו 'במדינת תל אביב'". עוד נכתב, "בחירתכם בקמפיין פרסומי פורנוגרפי, בעל טעם רע, והמעביר מסר חברתי מזעזע. מדובר בבחירה גרועה של קמפיין פרסומי (המציג מין אלים ומסר פדופילי) שאין בינו ובין מושא הפרסום (קניון) כל קשר".

 

קניון או מועדון חשפנות?

 

בסיום המכתב מעלים בוויצו את התהייה, "מדוע לא השכלתם לבחור ברעיון מתוחכם, חדשני ומעניין בכדי לפרסם את הקניון שבבעלותכם ובחרתם לרדת לרמה הנמוכה ביותר, הקשה ביותר והנדושה ביותר. מדוע נתתם הסכמתכם לקמפיין נורא שכזה? קמפיין אשר פוגע ברגשות הציבור ופוגע בתדמית של קניון שאמור לשרת משפחות, ואין מטרתו להידמות למועדון חשפנות שבו מתבצע מין אלים בנערות ונשים".

 

שלטצ חוצות בקמפיין שלטצ חוצות בקמפיין צילום: ויצ"ו

 

בנוסף פנו בוויצו לראש עיריית תל אביב, רון חולדאי: "כראש עירייה מוטלת עליך האחריות על מרחב ציבורי חוקי, בטוח ונקי מפגיעות ברגשות הציבור". נשות ויצו מבקשות במכתביהם להתריע, כי במידה והקמפיין לא יוסר לאלתר מעל שלטי החוצות, "אנו נשקול את כל האמצעים המשפטיים האזרחיים והפליליים העומדים בפנינו".

 

מחברת מנופים פיננסים נמסר בתגובה: "קיבלנו את המכתב זה עתה, כמובן לאחר שהגיע לרשתות התקשורת. אנו מבינים את הניסיון של ויצו לעשות הון פרסומי על הגב של קניון ארנה. למיטב הבנתנו אין בקמפיין מסרים פוגעניים, הקמפיין מבוסס על תערוכת צילומים של צלמי האופנה המובילים בישראל, כמחווה לבתי האופנה הגדולים בעולם. בכל מקרה אנו מעבירים את המכתב של ויצו לבחינתם של יועצינו המשפטיים".

 

זרמון גולדמן: "אמנות לכל דבר"

 

גיא וינברגר, משנה למנכ"ל במשרד הפרסום זרמון גולדמן: "מדובר בקמפיין מחווה לצילומי האופנה מכל הזמנים והינו פרויקט אמנות לכל דבר. בקמפיין הקפדנו להסתיר עירום ואת הדברים הפחות ראויים לקמפיין, אך ברור שעדיין מדובר בקמפיין פרובוקטיבי במובן של ליצור תגובה רגשית עזה ואכן הצלחנו לייצר קמפיין בולט וטוב.

 

"בניגוד לטענת ויצו, הקפדנו להציג תמונות שמעצימות את האישה שמשדרות שמותר לה ליהנות מהמיניות שלה ומהכוח שלה. עולם האופנה מחפש את הגבולות ומחפש לאתר אותם ולסמן אותם מחדש וכך גם הקמפיין שלנו קורא לציבור להצטרף לדיון של מה מותר ומה אסור".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x