אמני ישראל מגוייסים לטובת קמפיין של Cal
חברת כרטיסי האשראי תשקיע 7 מיליון שקל במהלך בו יינתן ללקוחות כרטיס שני במתנה ליותר מ-60 אתרי אטרקציות ברחבי הארץ. גלר נסיס אחראית על הקמפיין
חברת Cal יוצאת במהלך שייתן ללקוחותיה כרטיס שני במתנה ליותר מ-60 אתרי אטרקציות ברחבי הארץ במשך שנה שלמה. בין האטרקציות: הלונה פארק בת"א, סופרלנד, עיר המלכים ואיימקס באילת, מיני ישראל, אתר החרמון, קיפצובה, פארק המים בשפיים ועוד. Cal תשקיע במהלך 7 מיליון שקל.
המהלך ילווה בקמפיין של משרד הפרסום גלר נסיס, שבו יופיעו מגוון אמני ישראל שיבצעו גרסת כיסוי הומוריסטית לפזמון "עם אחד עם שיר אחד".
רונן גלפרין, סמנכ"ל השיווק של Cal: "הקמנו מדריך אטרקציות אינטראקטיבי שמרכז למעלה מ-60 אטרקציות בכל רחבי הארץ, הכולל מפות, שלל סרטונים ומידע און-ליין. כך שהלקוח יכול לתכנן את הבילוי עוד לפני שיצא מהבית. המהלך החדש מחזק את קו האסטרטגיה ש-Cal מובילה בשנתיים האחרונות, תחת המסר ' Cal לחיות נכון', שכן אפשר לתכנן בצורה אחראית לא רק את התקציב היומיומי, אלא גם את הבילוי המשפחתי ולחסוך".