$
פרסום ושיווק

נציגי רשת האופנה Forever 21 הגיעו לארץ ובוחנים כניסה לישראל

מדובר ברשת אופנה שפונה לפלח שוק של צעירים וצעירות ומוכרת בגדים במחירים שהם ווליו פור מאני כמו רשת H&M. גורמים בענף אומרים, כי ייקח זמן עד שתיכנס לישראל וסביר להניח כי קודם לכן תרצה להתפרס באירופה

גלי ברגר ואורנה יפת 14:4921.10.09

נמשכת ההתעניינות של רשתות אופנה בינלאומיות בישראל. רשת האופנה האמריקאית Forever 21 בוחנת אפשרות כניסה לארץ. נציגי החברה נמצאים בישראל ובוחנים את השוק המקומי.

 

בין המעוניינים להיפגש עם נציגי החברה נמצא איש העסקים ג'קי בן זקן שאמר ל"כלכליסט": "לא קבענו איתם

אבל ננסה להיפגש איתם. אם הם אכן ייכנסו לישראל, חשוב לנו שתהיה להם נוכחות בארנה".

 

מדובר ברשת אופנה שפונה לפלח שוק של צעירים וצעירות ומוכרת בגדים במחירים שהם ווליו פור מאני כמו רשת H&M. רשת האופנה לצעירות twentyforseven אשר הקימה רנואר לפני מספר שנים, מבוססת על קונספט זהה.

 

הרשת תפסה תאוצה במהרה בארה"ב והפכה לסיפור הצלחה. כיום היא מונה מעל 400 חנויות בארה"ב, קנדה, סין, סינגפור, ובמדינות ערביות ביניהן עומן וירדן. ברשת נמכרים בגדים ואקססוריז כגון מוצרי קוסמטיקה, תיקים, חגורות, משקפיים ועוד.

 

גורמים בענף אומרים, כי ייקח זמן עד שתיכנס לישראל וסביר להניח כי קודם לכן תרצה להתפרס באירופה, שם עדיין אין לחברה נוכחות. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי כיסתה של H&M לישראל מהווה טריגר עבור החברה שמעניינת הרבה גורמים בישראל.

 

מקורה של הרשת בלוס אנג'לס בשנת 1984 אז נפתחה החנות הראשונה תחת השם Fashion 21 ולמאוחר יותר, עם התרחבות הרשת, שונה שמה ל-Forever 21 .

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x