$
פרסום ושיווק

מתכוננות לקרב: הסלולריות עובדות על קמפיין האייפון

על פי הערכות תשקיע כל אחת מחברות הסלולר יותר ממיליון דולר בקמפיין ההשקה של האייפון

מיטל זדה 09:0028.07.09

ההיערכות להשקת האייפון עולה מדרגה: גורמים בתעשיית הפרסום מעריכים כי כל אחת משלוש חברות הסלולר שישיקו את המכשיר תשקיע יותר ממיליון דולר בקמפיין ההשקה. ההשקעה העיקרית בגל הראשון של הקמפיין תהיה לטובת רכישת שטחי הפרסום וזמן האוויר, מכיוון שהקריאייטיב למכשיר יתבסס על חומרים

מחו"ל, לפי דרישת אפל העולמית.

 

הקו הפרסומי של המותג כבר נשלח לחברות בארץ ובשלב זה עובדים על התאמות, ככל שמתירה אפל. כפי שנחשף ב"כלכליסט", מדיניות השיווק המחמירה של אפל העולמית מונעת מהחברות בארץ (ובכל מדינה שבה המכשיר משווק) לצאת בפעילות פרסומית מקומית. לכן קמפיין הפרסום של החברות יהיה דומה ויתבסס על הפרסומות של החברה מחו"ל.

 

בשלב זה טרם ברור מועד ההשקה המדויק של האייפון בישראל, אם כי ההערכות הן שהוא יושק בתחילת ספטמבר. גורמים בענף הפרסום מעריכים שברגע שיינתן האישור של אפל להשקת המכשיר, שלוש החברות יעלו יחד בגל ראשון של פרסום שיימשך בין שבועיים לשלושה.

 

מכיוון שחברות הסלולר מנועות מלהעלות קמפיין מקדים, ניתן לראות טיזרים שונים כמו זה של אורנג' שעלתה כבר באינטרנט עם הסלוגן "I Want, I Wish". בענף הפרסום מעריכים כי קמפיין ההשקה עשוי לכלול יותר מסרטון אחד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x