$
פרסום ושיווק

בזק בינלאומי תשקיע 1.5 מיליון שקל בתוכן שיווקי בטלוויזיה

החברה תעניק חסות לתוכנית האקטואליה "מה קורה" בהנחייתה של לינוי בר גפן, כך נודע ל"כלכליסט"

מיטל זדה 09:1224.03.09

בזק בינלאומי נכנסת לתחום התוכן השיווקי ותעניק חסות לתוכנית האקטואליה "מה קורה" בהנחייתה של לינוי בר גפן. ל"כלכליסט" נודע כי החברה תשקיע בנושא כ־1.5 מיליון שקל בשנה הקרובה.

 

במסגרת המהלך תגיש בזק בינלאומי בימים ראשון ושלישי פינה שבה יוצגו דרכים להשתמש טוב יותר

באינטרנט. הפינה תוצג על ידי שניים מעובדי החברה שנבחרו באודישנים, והצילומים ייערכו במוקד השירות של בזק בינלאומי. במקביל תעלה החברה פעילות תומכת באתר התוכנית בפורטל mako של קשת.

 

"מדובר בשותפות עם תוכנית העוסקת בגולשי האינטרנט", מסרה עטרה ליטבק שחם, סמנכ"לית השיווק בחברה, "הפעילות מתאימה לאסטרטגיה התקשורתית שלנו, 'האינטרנט זה אתם'".

 

פינות מומחים מעין אלה נחשבות לפופולריות בתוכניות אקטואליה ולייף סטייל. כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", בית ההשקעות פסגות הגיש בעבר ב"מה קורה" פינה קבועה בנושא כלכלה, אולם לאחר חצי שנה הוחלט בפסגות לא לחדש את החוזה משיקולים פנימיים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x