$
פרסום ושיווק

בלעדי: החריגה ב"הישרדות" תעלה לערוץ 10 ב־9 דקות פרסום

הקנס ניתן על הפרות של כללי הרשות השנייה בתחום התוכן השיווקי - עקב חשיפת יתר למותגים שוקולד קליק, מזרני עמינח והתה הקר של ספרינג

מיטל זדה 08:5308.03.09

הרשות השנייה החליטה לקנוס את ערוץ 10 בהפחתה של תשע דקות פרסום, כך נודע ל"כלכליסט". הקנס ניתן על הפרות של כללי הרשות בתחום התוכן השיווקי, עקב חשיפת יתר בתוכנית "הישרדות" למותגים שוקולד קליק, מזרני עמינח והתה הקר של ספרינג. שווי הקנס ינוע בין 270 אלף שקל ל־650 אלף שקל,

זאת בהתאם לרייטינג של התוכנית שממנה יינטל זמן הפרסום.

 

דקות הפרסום יילקחו מהערוץ בשעות הפריים טיים, אך הרשות אינה מחויבת ליטול אותן דווקא מ"הישרדות". לערוץ 10 שמורה הזכות לערער על ההחלטה.

 

מערוץ 10 נמסר: "'הישרדות' בנויה על משימות ופרסים. גם המיטה, גם השוקולד וגם המשקה הוענקו למתמודדים כפרסים בהתאם לכל חוקי הרגולטור". ברשות השנייה אישרו את הטלת הקנס.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x