$
פרסום ושיווק

איגוד לשכות המסחר הצטרף לאיגוד הקניונים האירופאי

החברות באיגוד מקנה לבעלי קניונים הטבות כגון גישה לספריית האיגוד, השתתפות בתחרויות עולמיות ועוד. באיגוד האירופאי חברים כיום כ-73 אלף גופים מ-100 ארצות ברחבי אירופה

אורנה יפת 12:3808.02.09

איגוד לשכות המסחר הצטרף כחבר באיגוד הקניונים האירופאי (I.C.S.C -International Council of Shopping Centers). באיגוד חברים כ-73 אלף גופים מ-100 ארצות ברחבי אירופה, ביניהם יזמים ובעלי קניונים.

 

ההצטרפות לאיגוד הקניונים האירופאי פותחת בפני בעלי הקניונים החברים בחטיבת

הקניונים באיגוד לשכות המסחר, אפשרות להצטרף אף הם לאיגוד במחיר סמלי של 100 יורו לשנה, במקום במחיר מלא שעומד על 800 אירו.

 

החברות באיגוד הקניונים האירופאי מקנה לבעלי קניונים הטבות שונות כגון גישה לספריית האיגוד, הכוללת בין היתר סקרים ודו"חות, להיעזר במחלקת הפרסום של האיגוד, אפשרות לעשות שימוש בלוגו האיגוד באתרי האינטרנט, על גבי ניירות מכתבים וכרטיסי ביקור, וכן מקנה השתתפות בתחרויות עולמיות, כגון Maxi Awards - למצוינות בשיווק, פרסום וקידום מכירות.

 

חטיבת הקניונים ומרכזים מסחריים בלשכת המסחר מונה כ-60 קניונים מהגדולים בישראל, ביניהם: קבוצת קניוני ישראל, קבוצת אריאל פרומול, רשת ביג, דיזינגוף סנטר, קניון גן העיר, קניון הזהב, קניון ארנה ועוד. לדברי עופר שחטר, חבר הוועד המנהל של החטיבה ומנכ"ל קבוצת אריאל פרומול: "לראשונה מאז הקמת קניונים בישראל, נפתחה אפשרות גם לקניונים קטנים להתחבר לערוצי המידע של ארגוני הקניונים העולמיים ולקחת חלק פעיל בתחרות בענף".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x