$
פרסום ושיווק

מר טלוויזיה עובר לפרסומות: חיים יבין יככב בקמפיין של דן

יבין יקבל כמה מאות אלפי שקלים עבור קמפיין להשקת הכרטיס החכם - הרב-קו

מיטל זדה 12:0018.08.08

חיים יבין יוביל את קמפיין הפרסום של חברת האוטובוסים דן, למשך שנה, תמורת כמה מאות אלפי שקלים.

 

יבין, מגיש החדשות המיתולוגי של ערוץ 1, פרש לפני מספר חודשים מהערוץ ומהגשת מבט לחדשות, ומאז נקשר שמו במספר הצעות להובלת קמפיין שקיבל, בהם לבית אבות.עם זאת, יבין לא לקח

עד כה חלק בקמפיין מסחרי ומדובר בקמפיין הראשון שלו.

 

בדן, שהחתימה את יבין על הסכם לשנה, מעוניינים להשיק באמצעותו את הכרטיס החכם - הרב קו, שאמור להיות מושק החל מספטמבר. הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ואינטרנט, יהיה רק בדצמבר.

 

יבין צפוי להיות שותף בכתיבת תסריט הקמפיין ולקחת בו חלק פעיל.

 

מדן נמסר בתגובה: "דן מברכת על ההסכם עם יבין ורואה בכך פריצת דרך חשובה לקידומה של התחבורה הציבורית בגוש דן".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x