$
מחירים ומסלולים

הקרב על השיחות בסלולר מחו"ל: גם youphone מוזילה תעריפים

לקוחות ישלמו 49 אג' לדקת שיחה ו-SMS מאירופה ו-99 אג' ארה"ב. מחיר מגה גלישה מחו"ל הוא 99 אג'. החבילה כוללת תשלום חד-פעמי של 49 שקל

אופיר דור 13:5907.08.13

מפעילת הסלולר הווירטואלית youphone מקבוצת אלון יוצאת היום (ד') בתוכנית תעריפים חדשה ומוזלת ללקוחות החברה הנוסעים לחו"ל עם המכשיר הסלולרי.

 

לקוחות שנרשמים לתוכנית התקפה ל-30 יום, יחויבו בתשלום חד-פעמי של 49 שקל התקף ל-30 יום. לאחר מכן התעריפים המוצעים הם 49 אגורות לדקת זמן אוויר ולהודעת SMS מרוב מדינות אירופה ו-99 אגורות מארצות הברית. עבור דקת שיחה מקומית בתוך המדינה, לקוח youphone ישלם 99 אגורות באירופה ו-1.99 שקל בארצות הברית. תעריף הגלישה בחבילה הוא 99 אגורות על כל מגה-בייט בארצות הברית וברוב אירופה.

 

youphone youphone צילום: אוראל כהן

 

החבילה שמציעה youphone דומה לאלו שמוצעות היום על ידי סלקום ופלאפון, אף כי כוללת תעריפים זולים יותר. בסלקום ישלם לקוח תשלום חד-פעמי של 75 שקל ויקבל תעריף 69 אגורות מרוב אירופה וארה"ב אבל גם ממדינות נוספות. סלקום העלתה לאחרונה את התשלום החד-פעמי בתוכנית שעמד בעבר על 49 שקל בלבד.

 

בפלאפון התשלום החד-פעמי עומד על 49.9 שקל ולאחריו נהנה הלקוח מתעריף אחיד של 75 אגורות לרוב היעדים בעולם. פלאפון וגם סלקום מציעות חבילת גלישה יומית בחו"ל במחיר של 29 שקל ליום.

 

ב-HOT mobile התשלום החד-פעמי הוא 59 שקל והמחיר המוזל הוא 49 אגורות לדקה ו-SMS לאירופה וארה"ב. החברה מציעה גם חבילת גלישה שבועית ב-199 שקל ליום.

 

פרטנר עובדת במודל שונה ומציעה ללקוחות לרכוש בנק שימושים המורכב מדקות שיחה, גלישה ו-SMS מוזל. לעומת זאת, גולן טלקום עדיין מציעה את התעריף הנמוך ביותר לאירופה וארה"ב – 35 אגורות לדקת שיחה באירופה ו-99 אגורות בארה"ב ללא תשלום חד-פעמי. אולם מחירי הגלישה בחלק מהמדינות שמציעה החברה עלולים להיות גבוהים יותר.

 

מנכ"ל youphone אריאל שרייבר אמר ל"כלכליסט" כי יתרון משמעותי של התוכנית הוא התעריף לשיחה מקומית בתוך המדינה שבה נופש הישראלי. "חברות הסלולר דורשות מחיר גבוה על השיחה המקומית והתוכנית שלנו מוזילה את השיחות האלו בצורה דרמטית. בנוסף, הלקוח מקבל מחיר אטרקטיבי של שקל למגה גלישה בלי להתחייב על חבילה יומית כמו במקומות אחרים".

 

לדברי שרייבר, "אנחנו ממשיכים ללמוד את השימושים של הלקוחות ולחפש הצעות רלבנטיות שיתאימו לצרכים שלהם. הבנו מהלקוחות שמאוד חשוב להם מחיר הגלישה בחו"ל והם לא רוצים להתחייב על חבילות יומיות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x