$
סטארט-אפים והון סיכון

הזוכה הישראלית באולסטאר של ה-NBA

חברת הסטארט-אפ שייקר יצרה עבור ליגת הכדורסל בר וירטואלי שמאפשר למעריצים לשוחח ולהתחרות בטריוויה, לקראת משחקי האולסטאר

אסף גלעד 11:2926.02.12

ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ה-NBA, חברה לסטארט-אפ הישראלי שייקר (Shaker) והשיקה "בר וירטואלי"  - אפליקציית עולם מדומה שבה יכולים משתמשי פייסבוק לאמץ לעצם דמות ולהיפגש זה עם זה.

 

שייקר, זוכת המקום הראשון בתחרות היוקרתית Disrupt של הבלוג טק-קראנץ', השיקה את הבר הווירטואלי בסוף השבוע, לקראת משחק האולסטאר המרכזי שייערך הלילה (בין ראשון לשני, 2:00). הסביבה כוללת מגרש כדורסל וחדרים צדדיים המאפשרים למעריצים לשוחח זה עם זה, להתחרות באליפויות טריוויה הנוגעות לליגת ה-NBA ולצפות יחד בקליפים של משחקים המוקרנים על מסך וירטואלי. בנוסף ניתן למצוא שם "קיר ציוצים" המקרין ציוצי טוויטר בזמן המשחקים.

 

NBA ושייקר חולקות ביניהן את האחריות על הממשק: בעוד שהליגה אחראית על הזרמת הסרטונים שיוקרנו ועל ניסוח השאלות בחידוני הטריוויה, החברה הישראלית היא זו שאחראית על עיצוב הממשק ועל הפעלתו.

 

ליגת ה-NBA השיקה את אפליקציית שייקר במסגרת האסטרטגיה הדיגיטלית החדשה שלה, שכוללת לראשונה גם מתן אפשרות להצביע דרך טוויטר בתחרות ההטבעות במסגרת "סוף שבוע אולסטאר". בנוסף, השיקה NBA אפליקציה להזרמת תוכני וידיאו הכוללים תקצירי משחקים וראיונות.

 

מתוך האפליקציה שפיתחה שייקר מתוך האפליקציה שפיתחה שייקר

 

NBA לא תעביר באינטרנט שידור חי חינמי של האולסטאר. המעריצים שלא יצפו בו בתשלום בטלוויזיה (ספורט 5, במקרה הישראלי) או בערוץ NBA.tv יוכלו להיחשף לתמונות סטילס באפליקציית GameTime.

 

בנוסף לפרויקט ה-NBA, שייקר יצרה לאחרונה וילה וירטואלית עבור העונה הנוכחית של "האח הגדול" במסגרת שיתוף פעולה עם מאקו. הווילה מאפשרת מפגש בין מעריצים בתוך פייסבוק.  

 

לכתבה באנגלית לחץ כאן

בטל שלח
    לכל התגובות
    x