עלייה של 16% בהכנסות של ריטליקס ברבעון הרביעי ל-54 מיליון דולר
הרווח הנקי המתואם עמד על 4 מיליון דולר ברבעון והרווח הנקי GAAP הסתכם בכ-2.6 מיליון דולר. הרווח הנקי GAAP ב-2010 עמד על 10.8 מיליון דולר
ריטליקס דיווחה היום (ד') על דוחותיה הכספיים לרבעון הרביעי של 2010 ולשנה כולה. הכנסות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-53.8 מיליון דולר לעומת 46.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 16% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי המתואם (Non-GAAP) ברבעון הרביעי הסתכם בכ- 4.5 מיליון דולר בהשוואה לכ- 0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות המימון ברבעון הרביעי הסתכמו בכ- 2 מיליון דולר בהשוואה לכ-200 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות המימון כוללת הכנסות של כ-800 אלף דולר ברבעון הרביעי ושל כ-2 מיליון דולר בשנה כולה בגין הכנסות ריבית הקשורות להחזרי מס, זאת בנוסף להשפעה של תנודות שערי חליפין והשפעתם על הנכסים הלא-דולריים של החברה ושערוך עסקאות הגנה על שערי מט"ח.
הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) ברבעון הרביעי הסתכם בכ-4 מיליון דולר או 16 סנט למניה בדילול מלא בהשוואה להפסד של 900 אלף דולר, 4 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. חישוב הרווח למניה בדילול מלא ברבעון הרביעי כולל גידול בהון המניות בדילול מלא ל- 24.6 מיליון מניות לעומת 22.1 מיליון מניות ברבעון המקביל אשתקד וגידול לכ- 24.5 מיליון מניות בשנת 2010 כולה לעומת כ- 21 מיליון מניות בשנת 2009. מקור הגידול בהקצאה הפרטית לקבוצת אלפא שהושלמה בחודש נובמבר 2009.
הרווח הנקי (GAAP) ברבעון הרביעי הסתכם ב-2.6 מיליון דולר לעומת הפסד של 4 מיליון דולר ברבעון המקביל.
הכנסות החברה ב-2010 הסתכמו ב-207.4 מיליון דולר לעומת כ- 192.4 מיליון דולר בשנת 2009. הרווח התפעולי המתואם (Non-GAAP) בשנת 2010 הסתכם בכ- 19.8 מיליון דולר בהשוואה לכ- 15.5 מיליון דולר בשנת 2009. הרווח הנקי המתואם (Non-GAAP) בשנת 2010 גדל ל-17.1 מיליון דולר, עלייה של 42% לעומת השנה שעברה.
הרווח הנקי (GAAP) בשנת 2010 הסתכם ב-10.8 מיליון דולר, קפיצה של 76% לעומת 2009.
שוקי שפר, מנכ"ל החברה מסר כי" "2010 היתה שנת מעבר חשובה עבור ריטליקס. הגדלנו את ההכנסות והרווחיות תוך השגת החלק העליון של התחזיות, כולל שיא חדש ברווח הנקי (Non-GAAP) שהסתכם בכ- 17.1 מיליון דולר. בשנה המלאה הראשונה שלנו, ההנהלה החדשה הציגה ביצועים עקביים, השיגה את מטרותיה ונקטה בצעדים חשובים כולל השקעה בבניית מנועי הצמיחה שלנו, שדרוג התשתיות וצוותי ממשק הלקוח ויצירת ארגון מוטה מכירות אשר יאפשר צמיחה עתידית".


