ג'נרל מוטורס הובילה את מכירות כלי הרכב בארה"ב בפברואר עם זינוק של 46%
טויוטה דיווחה על עלייה של 41.8% בפברואר והמכירות של ניסאן עלו ב-32%; פורד וקרייזלר דיווחו על עלייה צנועה של 14% ו-13% בהתאמה
22:38
01.03.11
מכירות יצרנית הרכב ג'נרל מוטורס בארה"ב עלו ב-46% בפברואר, יותר מפי שניים מממוצע התחזיות לתעשייה כולה - לעלייה של 20%. טויוטה דיווחה על עליה של 41.8% במכירות בפברואר והמכירות של ניסאן עלו ב-32%.
פורד מוטורס וקרייזלר דיווחו על עליה צנועה יותר של 14% ו-13% בהתאמה. הזינוק במכירות עבור ג'נרל מוטורס וניסאן התרחש על רקע תמריצים ומבצעים לרוכשי מכוניות בחודש שנחשב חלש עבור יצרניות המכוניות, ובזמן בו מחירי הנפט הגואים היוו איום חדש לתעשייה.
הצלחת המבצעים וההנחות שהציעו ניסאן וג'נרל מוטורס בפברואר מעלה את הסיכויים כי המתחרות יגיבו במבצעים משלהן, מה שיקצץ ברווח הצפוי עבור התעשייה כולה, אמרו אנליסטים לסוכנויות הידיעות.
ג'נרל מוטורס מכרה בפברואר 207,028 כלי רכב בארה"ב בהשוואה ל-141,951 בחודש המקביל בשנה שעברה. פורד מכרה 156,626 מכוניות, עלייה מ-137,644 מכוניות בפברואר 2010. טויוטה מכרה 141,846 כלי רכב בחודש שעבר.


