רשת פולו ראלף לורן מחפשת מיקומים לחנויות בסין
נשיא החברה: סין היא הזדמנות של פעם בחיים. לדבריו, פולו ראלף לורן מתכנן ליצור נוכחות בתחום המסחר המקוון כדי לחזק את המותג
פולו ראלף לורן, אחד ממותגי היוקרה המובילים בארה"ב, הודיע כי בכוונתו לפתוח לראשונה חנויות בבעלותו בסין, ובכך יצטרף לשורה ארוכה של מותגי יוקרה מערביים המעוניינים למלא את הביקוש של הצרכנים הסינים האמידים.
נשיא החברה רוג'ר פארה אמר לאנליסטים שהמותג מחפש מיקומי חנויות בבייג'ינג, שנגחאי וערים נוספות בסין.
"רבות מהערים בדרג השני והשלישי מתחילות להפגין ביקוש מצד הצרכנים, אז אנחנו נבדוק אותן בזמן שנחפש מיקומים מרכזיים בערים החשובות", אמר פארה.
לדבריו, פולו ראלף לורן מתכנן ליצור נוכחות בתחום המסחר המקוון בסין ומדינות אסיה כדי לחזק את המותג, ותיאר את סין כ"הזדמנות של פעם בחיים".
"נצטרך לפעול במהירות כדי להאיץ את אסטרטגיית המסחר המקוון שלנו באזור כי לדעתי הדבר יסייע למצב את המותג כפי שאנו רוצים", הוא אמר.
תוכניות החברה בסין הן חלק ממאמץ רחב יותר להגביר את ביצועיה באסיה, שבה המותג פעל בעבר באמצעות זיכיונות. אסיה היוותה 9% בלבד מהכנסות החברה בשנת הכספים האחרונה, ואילו 70% מההכנסות היו בצפון אמריקה. הקבוצה השתלטה לאחרונה על הזיכיונות בדרום קוריאה וביפן.


