בגלל המסעדות והמוצרים החדשים: מקדונלד'ס זוכה להעלאת דירוג ממודי'ס
העלאת הדירוג ל-A2 תקפה לאיגרות החוב של החברה שלא מובטחות בשיעבוד. "העלאת הדירוג משקפת את הביצועים התפעוליים של החברה, הודות למוצרים החדשים", כתבו במודי'ס
22:19
17.12.10
סוכנות הדירוג מודי'ס החליטה להעלות היום את דירוג האשראי לאיגרות החוב של מקדונלד'ס אשר לא מובטחות בשיעבוד ל-A2 מ-A3.
"העלאת הדירוג משקפת את הביצועים התפעוליים שמקדונלד'ס השיגה דרך מוצרים חדשים וחדשנות, זאת על רקע מאמצי חיסכון בעלויות, עיצוב מחדש של מסעדו קיימות וצמיחה במסעדות חדשות לצד פרסום אפקטיבי" כך מנמקים במודי'ס את העלאת הדירוג למפעילת רשת המסעדות.
"המהלכים של מקדונלד'ס יביאו לצמיחה במכירות בחנויות זהות, לחיזוק המותג ויותר מכל יאפשרו לחברה לשמור את מדינות חוב שמרנית לתקופה ארוכה שבה הצרכנים מוציאים כספים בזהירות", כתבו עוד במודי'ס. אופק הדירוג של מודי'ס נותר כעת על יציב.


