$
עולם

מנכ"ל H&M: המחירים בתעשיית הקמעונאות עתידים לעלות

בראיון לעיתון גרמני אמר מנכ"ל הרשת קרל יוהן פרסון, כי המחירים עתידים לעלות בשל עלויות גבוהות יותר של חומרי הגלם, התחבורה והעבודה

סוכנויות הידיעות 13:16 30.11.10

 

מנכ"ל ענקית האופנה H&M, קרל יוהן פרסון, אמר היום (ג') כי המחירים בתעשיית הקמעונאות עתידים לעלות בשל עלויות גבוהות יותר של חומרי הגלם, התחבורה והעבודה.

 

עדיין לא ברור האם גם בישראל גם מחירי הבגדים של H&M יתייקרו, בעקבות החלטתו של קרל יוהן פרסון. מהחברה בישראל סירבו להגיב על הידיעה.

 

H&M זוכה לפופולאריות גבוהה בישראל, מאז נפתחה החנות הראשונה של הרשת בתחילת השנה בקניון עזריאלי בתל אביב. הרשת פופולרית בשל היכולת שלה לייצר בגדים טרנדיים ואופנתיים, אך זולים. בישראל יש לרשת ארבע חנויות בתל אביב, בירושלים, בכפר סבא ובחיפה. כמו כן צפויה הרשת לפתוח בארץ עוד שלוש חנויות: בפתח תקווה, נתניה ורחובות.

 

בראיון לעיתון הגרמני "הנדלסבלאט", אמר המנכ"ל פרסון כי הרשת דבקה בתוכניותיה לפתוח בכל שנה עוד חנויות, בהיקף של  10%-15% יותר ממספר החנויות שהיא מפעילה באותו רגע נתון. כמו כן, לדבריו הרשת בוחנת את האפשרות לפתוח סניפים חדשים בחצי כדור הארץ הדרומי, כולל דרום אפריקה, אולם לא נקבעה מסגרת זמן לתוכנית זו.

 

H&M מפעילה כיום יותר מ-1,900 חנויות ב־33 מדינות, ונחשבת לרשת האופנה השנייה בגודלה באירופה, אחרי אינדיטקס הספרדית (המפעילה את זארה, פול אנד בר ומסימו דוטי).

x