בפפסי מאמינים בפחיות צרות
ל"כלכליסט" נודע כי טמפו תחליף את כל הפחיות ממשפחת פפסי לפחיות צרות במהלך השנה הקרובה בהשקעה של 6 מיליון שקל
חברת טמפו יוצאת במהלך להחלפת כל פחיות המשקאות המוגזים לפחיות צרות, כך נודע ל"כלכליסט". במסגרת המעבר לפחיות Sleek Can ישונו כל הפחיות ממשפחת פפסי, הכוללת את המוצרים פפסי מקס, פפסי, מירינדה, סבן אפ ודיאט סבן אפ. המהלך נעשה בהשקעה של 6 מיליון שקל שהופנו להשקת קו מילוי ואריזה חדש, המותאם לייצור פחיות צרות בלבד.
מדובר במהלך גלובלי של פפסי, וישראל היא המדינה הראשונה שבה הוא מיושם. בטמפו, החברה הישראלית היחידה כיום שיש לה קו ייצור לפחיות צרות, מתכננים להחליף את כל הפחיות בשוק במהלך השנה הקרובה. "הפחיות החדשות אמורות להחליף בסופו של דבר את כל הפחיות הישנות. בהתחלה נמשיך לשווק את הפחיות הישנות מסיבות טכניות ובעיקר בשל העובדה שהלקוחות שלנו צריכים זמן התאמה, אבל החשיבה היא להחליף את כל הפחיות בתוך שנה מהיום", מסר יואש בן אליעזר, המשנה למנכ"ל טמפו.
בטמפו מתכננים להרחיב את המהלך, שמתחיל בקטגוריית המוגזים, לכלל מוצרי החברה המשווקים בפחיות - משקאות הסיידר והבירות. הפחית היא אחת האריזות היותר דומיננטיות בתחום המשקאות המוגזים ובפפסי רוצים למנף את הערכים של פפסי לכיוון של מותג צעיר ונועז. בסוף החודש תצא החברה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO בהשקעה של 2.5 מיליון שקל נוספים. כמו כן ילווה הקמפיין בפעילות קידום מכירות בנקודות המכירה ברשתות השיווק.
שוק המוגזים בישראל מוערך ב־1.5 מיליארד שקל בשנה. טמפו תופסת 10% נתח שוק במוגזים, ו־20% נתח שוק במוגזים דיאט.


