$
פרסום ושיווק

הומור בסגנון גוגל: לשמוע "פיצה" במשך 10 דקות

קבלו פרסומת שכנראה לא תצליחו לראות את סופה, אבל את המסר תקלטו כבר מהרגע הראשון. הברקה או עינוי מתמשך?

כתב כלכליסט 13:55 27.09.10

 

הפרסומת החדשה של גוגל המציגה את אפליקציית החיפוש הקולי בסמארטפונים היא קרוב לוודאי אחת המעצבנות ביותר שנוצרו בשנים האחרונות. כדי להמחיש את השירות, יצרו בגוגל סרטון שאורכו 10 דקות במהלכו מזמין בחור פיצה, כשבכל פעם שהוא אומר את המילה מתחלף הרקע מאחוריו למקום אחר בעולם. תכפילו את זה ב-10 דקות וקיבלתם 100 מקומות ומילה בודדת אחת שממשיכה להדהד הרבה אחרי שהפרסומת מסתיימת.

 

אבל אי אפשר גם בלי איזו הברקה ומעורבות של הגולשים וכך, כדי לתבל את הפרסומת החביאו היוצרים במהלך הסרט לינקים נסתרים שאם לוחצים עליהם - בשנייה המתאימה - עוברים לסרטוני משנה משעשעים.

 

בכל מקרה, למרות שמדובר בשעמום ארוך ומטריד במיוחד, יש להניח כי החיקויים ברשת הם רק שאלה של זמן.

 

קאלט כבר אמרנו?

 

 

 

 

x