P&G החמיצה את תחזיות הרווח
הוצאות שיווק של דגמים חדשים של חיתולים, סכיני גילוח ומשחת שיניים שחקו את הרווח הרבעוני ל-2.2 מיליארד דולר והמכירות צמחו ב-5%
יצרנית מוצרי משקי הבית פרוקטור & גמבל הציגה היום רווח נמוך מהצפוי בצל גידול בהוצאות השיווק שהעיב על הצמיחה במכירות והמניה נפלה מעל 5% בוול סטריט.
החברה דיווחה, כי ההשקעות במוצרים החדשים שהושקו השנה וביניהם חיתולים, סכין גילוח ומשחה להלבנת שיניים צמחו במעל 5% במכירות.
"בשנה הבאה נציג חדשנות גבוהה ונשקיע בכך", אמר סמנכ"ל הכספים ג'ון מולר בשיחת ועידה עם כתבים.
הרווח לרבעון הרביעי הפיסקלי נפל ל-2.19 מיליארד דולר או 71 סנט למניה לעומת 2.47 מיליארד דולר או 80 סנט למניה ברבעון המקביל.
אנליסטים ציפו ל-73 סנט למניה לפי רויטרס. המכירות נטו צמחו ב-5% לרמה של 18.93 מיליארד דולר לעומת צפי ל-19.1 מיליארד דולר.
החברה צופה הכנסות של 97 עד 1.01 סנט למניה ברבעון הנוכחי והצמיחה האורגנית במכירות צפויה לעמוד על 4%. השפעה שלילית של שער החליפין צפוייה להפחית את המכירות בכ-3%.


