בלעדי ל"כלכליסט" - מגדל לסוכנים: גייסו 3 מיליון שקל, קבלו 15 אלף שקל
הסוכנים יזכו בפרסי המוטיבציה רק אם יגייסו לקוחות לקופות הגמל ולקרנות ההשתלמות של חברת הביטוח בדמי ניהול גבוהים של 1.2%
הקיץ מדרבן את חברות הביטוח לחפש דרכים יצירתיות לעודד את הסוכנים בשטח. ל"כלכליסט" נודע כי חברת הביטוח מגדל יצאה במבצע חדש הנושא את הכותרת "קיץ אליפות". המבצע, המפורסם תחת הקונספט של חגיגות
המונדיאל, מציע לסוכנים החרוצים בונוס של 15 אלף שקל אם יגייסו למוצרי הגמל של מגדל סכום של 3 מיליון שקל. סוחר חרוץ שיצליח לגייס 5 מיליון שקל יקבל "פרס מיוחד". תוקף המבצע: עד סוף ספטמבר.
מהאותיות הקטנות של תקנון המבצע עולה כי הסוכנים יזכו בפרסי המוטיבציה רק אם יגייסו לקוחות לקופות הגמל ולקרנות ההשתלמות של מגדל, במינימום של דמי ניהול. כך לדוגמה, עבור קופת הגמל של מגדל "תגמולים ופיצויים" יידרשו הסוכנים להשיג לקוחות שישלמו דמי ניהול מינימליים של 1.2%, בעוד ממוצע דמי הניהול בענף עבור מוצרים אלה עומד על כ־1%. דמי ניהול אלה תקפים גם לגיוס לקוחות לקרן ההשתלמות של חברת הביטוח.
עבור מסלולים מיוחדים למוצרים מותאמים אישית - "מגדלור לחיים" (תוכנית קשת) ומגדל פלטינום מסלול ביג אפיקים וברומטר - שבהם דמי הניהול גבוהים יותר, יידרשו הסוכנים לשכנע את הלקוחות להסכים למינימום דמי ניהול של 1.4% כדי לזכות בבונוס. עבור הסוכנים, מבצעים מאין אלה הם שוברי שגרה, ובמהלכם הם מקבלים 50% מדמי הניהול של כל מוצר פנסיה שהם מגייסים.


