$
פרסום ושיווק

בנק הפועלים ימתג את כרטיסי האשראי הבנקאיים

המהלך יתבצע במשותף על ידי הבנק, ישראכרט ואמריקן אקספרס. המטרה: הנפקת מאות אלפי כרטיסים בנקאיים "תוך התאמתם לפעילות הלקוחות"

כתב כלכליסט 08:28 29.06.10

 

בנק הפועלים הודיע היום (ג') על השקת מהלך של מיתוג כרטיסי אשראי בנקאיים שמונפקים על ידי הבנק, במטרה ליצור כרטיסי אשראי בנקאיים שמסייעים לניהול הפיננסי של הלקוחות ומציעים להם הטבות עקב שייכותם לבנק. המהלך יתבצע במשותף על ידי הבנק, חברת ישראכרט ואמריקן אקספרס.

 

החל מתחילת יולי, יונפקו כרטיסי האשראי הבנקאיים של לקוחות בנק הפועלים במסגרת מהלך מיתוג ועיצוב חדש, הכולל את הלוגו של בנק הפועלים. המהלך כולל חידוש הדרגתי של כל מגוון הכרטיסים הקיימים: כל הכרטיסים הבינלאומיים של מסטרקארד ואמריקן אקספרס והכרטיס המקומי של ישראכרט.

 

כיום מחזיקים לקוחות בנק הפועלים בכ-1.6 מיליון כרטיסים המונפקים על ידי הבנק. מהלך המיתוג צפוי להוביל להנפקה של מאות אלפי כרטיסי אשראי בנקאיים עוד בשנת 2010, תוך התאמת הכרטיסים לפעילות הלקוחות – פעילות שתכלול מהלך נרחב של שדרוג כרטיסי אשראי בנקאיים ללקוחות שיעמדו בקריטריונים המתאימים.

 

פרט לפתרונות מימון שונים, הבנק יעמיד לרשות הלקוחות שני אמצעים נוספים:

 

כלי אינטרנטי לניהול תקציב: שמאפשר ניתוח אוטומטי של כל ההוצאות בכרטיסי האשראי לפי תחומי הוצאה ונותן תמונה של כלל ההוצאות באותו חודש - כולל צ'קים ומזומן שמשך הלקוח מחשבונו.

 

שירות הגדרת יעדים: לקוח שרוצה לצמצם את ההוצאה שלו בתחום מסוים יכול להגדיר את היעד שלו בתחום לחודש הקרוב ובמידה והכרטיס מזהה כי עבר את היעד שהציב לעצמו ישלח לו SMS המודיע לו על כך והוא יוכל לתקן את הוצאותיו בהמשך החודש ולהצליח לעמוד ביעד.

 

בהודעת בנק הפועלים נכתב כי "הבנק רואה בשיפור תכונות כרטיסי האשראי הבנקאיים בתחום הניהול הפיננסי החכם כלי מרכזי המצרף את הכרטיס לרשימה ארוכה של מהלכים בבנק תחת תפיסה ארוכת טווח של הבנק לסייע ללקוחותיו בהתנהלות פיננסית נכונה וללוות אותם לצמיחה".

x