$
פרסום ושיווק

אסם משיקה קטגוריה חדשה הנותנת מענה לארוחה מוכנה

בפיתוח הסדרה ובהשקתה תשקיע אסם 5 מיליון שקל. מנכ"לית החטיבה הקולינרית: "אנחנו מצפים למכירות של 15 מיליון שקל בשנה הראשונה"

אורנה יפת 10:41 15.06.10

 

אסם מוציאה לשוק קטגוריית מוצרים חדשה בת חמישה מוצרים שמציעה רעיון לארוחה, מתכון להכנה ותערובת תיבול, בשם "מה נאכל היום?".

 

"ערכנו מחקרים רבים, וגילינו כי אחד הדברים שמטרידים את הבשלנים זה הצורך בגיוון וההתלבטות מה לבשל", מסבירה תמר אחיטוב, מנכ"לית החטיבה הקולינרית באסם, את הרעיון שעומד מאחורי השקת הסדרה.

 

בפיתוח הסדרה ובהשקתה תשקיע אסם 5 מיליון שקל. "אנחנו מצפים למכירות של 15 מיליון שקל בשנה הראשונה", אמרה אחיטוב.

 

אסם תשקיע בפעילות פרסומית ושיווקית בטלוויזיה ובפעילות מתחת לקו. נסטלה משווקת באירופה ובמזרח הרחוק מוצרים מסוג זה כבר שנים רבות.

 

הקטגוריה מגלגלת בגרמניה בלבד 450 מיליון יורו, והיא נמצאת בגידול. "היינו עסוקים בהרבה דברים אחרים, ולכן לא שיווקנו את המוצרים בישראל", מסבירה אחיטוב. "אבל בשנתיים האחרונות יש חזרה לאכילה בבית, שנבעה מהמיתון ומהעובדה שהדור הצעיר פחות מבשל. לקח לנו יותר משנה לפתח את המוצרים כדי להתאימם לטעם של הצרכן הישראלי".

 

הקטגוריה החדשה מצטרפת לסדרת "עוף עסיסי בתנור" שהושקה על ידי אסם ביולי 2009, ואף היא נותנת פתרון להכנת ארוחה. בחברה אומרים כי סדרת עוף עסיסי בתנור הגיעה תוך פחות משנה להיקף מכירות של למעלה מ־10 מיליון שקל.

x