$
פרסום ושיווק

בלעדי ל"כלכליסט" - התשובה של דפנה וצביקה לוינסון ל-H&M: מתחם אופנה של HDL ב-12 מיליון שקל

הזוג ישיק מתחם שיכלול בית קפה ושירותי קוסמטיקה וטיפוח לנשים, וישתרע על שטח של 650 מ"ר. לוינסון צופה הכנסות של חצי מיליון שקל בחודש

מיכל תוסייה כהן 07:13 01.04.10

 

מאבק ההישרדות של רשתות האופנה הישראליות ב־H&M נמשך: המעצבת דפנה לוינסון ובעלה צביקה לוינסון, בעלי המותג HDL, פותחים חנות דגל שתיקרא "דפנה לוינסון סטודיו לייף סטייל" בדרום תל אביב בהשקעה של 12 מיליון שקל.

 

המתחם, שישתרע על פני 650 מ"ר, עתיד להיפתח בעוד שלושה שבועות ויכלול כמה שירותי קוסמטיקה וטיפוח לנשים מלבד בגדים. הרשת, המפעילה היום 20 סניפים ברחבי הארץ, מגלגלת מחזור של כ־24 מיליון שקל. הזוג לוינסון מעריך כי המקום יגלגל כחצי מיליון שקל מדי חודש.

 

הדמיית מתחם האופנה HDL. מועדון לקוחות מיוחד, מכירת בגדי מעצבים צעירים ותערוכות
הדמיית מתחם האופנה HDL. מועדון לקוחות מיוחד, מכירת בגדי מעצבים צעירים ותערוכות

 

"המטרה היא שנשים יבואו לכאן לא רק כדי לקנות בגדים אלא בשביל חוויית הקניות הייחודית שתכלול גם ארוחת בוקר, פן וייעוץ סטיילינג", אמר לוינסון ל"כלכליסט". הבניין שבו נבנה הסטודיו, ברחוב אלפסי 1 בדרום תל אביב, נרכש תמורת 6 מיליון שקל והזוג לוינסון השקיע עוד 6 מיליון שקל בשיפוץ המקום. "רחוב אלפסי, עם הגלריה של קסטיאל, הוא מתחם בהתעוררות, ואני צופה שהאזור הזה יהיה הסוהו של תל אביב". גם משרדי החברה עתידים לעבור לבניין החדש. החברה נמצאת כיום במשא ומתן לשיתוף פעולה עם שוקי זיקרי ועם עוד מעצבי שיער מובילים ומותגי איפור.

 

לוינסון מודה כי אחד הדברים שהובילו אותו לפתיחת המתחם הוא התחרות עם הרשת השבדית H&M. "הכניסה של הרשת חייבה את כל רשתות הבגדים הישראליות להיות יצירתיות ולהיערך בהתאם. עם זאת, המכירות שלנו לא ירדו בעקבות הכניסה של הרשת אלא דווקא עלו בעזריאלי ב־30%, בגלל תנועת הקונים הגבוהה".

 

לוינסון הוא לא הראשון שניסה להשיק חנות דגל המספקת שירותים מלבד מכירת בגדים. חברת קסטרו פתחה ב־2003 חנות דגל דומה בקניון דיזנגוף סנטר בתל אביב, שהשתרעה על שלוש קומות וכללה גם כן מספרה ובית קפה. המתחם היה אמור לפעול סביב לשעון ולהיהפך למרכז חברתי, אולם כעבור זמן קצר חזרה החנות לעבוד בשעות הפעילות הרגילות של הקניון, ובית הקפה והמספרה נסגרו.

 

כדי להימנע מגורל דומה מתכוון לוינסון לפעול בכמה מישורים כגון יצירת מועדון לקוחות מיוחד, יום מכירת בגדי מעצבים צעירים, תערוכות של ציירים ופסלים ועוד. הרשת עתידה להתרחב גם בגזרת החנויות הרגילות.

x