פלייבוי תנסה להכפיל מכירות הרישוי באסיה בתוך שלוש שנים
כיום החברה מוכרת באסיה ב-10 מיליון דולר אך מכירות הזיופים גבוהות בהרבה. פלייבוי גייסה חברת רישוי מקומית כדי לקבל סיוע ביבשת
פלייבוי מתכננת להכפיל את מכירות הרישוי באסיה בתוך שלוש שנים בניסיון להילחם בזיופים בסיוע שותף חדש. החברה משיקגו המוציאה לאור מגזין גברים מרוויחה כ-10 מיליון דולר לשנה ממכירות רישוי באסיה, כך אמר המנכ"ל סקוט פלנדרס בראיון ב-15 למרץ.
מכירות הזיופים באופן מסורתי גבוהות יותר מהמכירות המורשות בייחוד למותגים ידועים, אמר עוד המנכ"ל. פלייבוי מנסה מזה זמן לצרף שותפים להפעלת עסקי הכבלים, הפקת המגזין, מועדון לילה והמוצרים הנלווים בניסיון להגדיל את מכירות הרישוי, כחלק מתכנית ארגון מחדש שפלנדרס הצהיר שאמורה להחזיר את החברה לרווח בשנה הבאה.
"IMG רישוי עולמי" תנהל את הרישוי של פלייבוי באסיה כחלק מהסכם שהוכרז בחודש הקודם. IMG מחזיקה באסיה צוות של 250 איש בהשוואה לארבעה עובדים במשרה חלקית בלבד שהעסיקה פלייבוי ביבשת. עובדים אלה יחפשו זיופים של פלייבוי ויבטיחו שבעלי הזיכיונות ישלמו את התמלוגים במלואם.
בנוסף, החברה תנסה להתרחב בדרום קוריאה, אינדונזיה והודו תוך השקת מועדוני כושר ומוצרי אלקטרוניקה. פלנדרס רואיין בועידה בקליפורניה שערכו רות קפיטל פרטנרס. ההסכם עם IMG יעניק לפלייבוי יותר מנוף להילחם בזיופים, אמר ריץ' אינגרסיה, אנליסט מדיה ברות קפיטל מניופורט ביץ' קליפורניה.
בסין פועלות קרוב ל-300 חנויות מורשות של פלייבוי ומוכרות ביגוד לגברים וסחורות אחרות כאשר הביגוד לנשים נמכר בחנויות כלבו. פלייבוי עשוייה להיאלץ לשלם לבעלי האג"ח שלה 115 מיליון דולר ב-15 למרץ 2012 במקום במועד המתוכנן של 2025, בגלל חוסר סבלנות של המשקיעים, לאחר הפסדי השנתיים האחרונות. החברה מכרה אשתקד ב-240 מיליון דולר לרבות 37 מיליון דולר ברישוי.


