מובטל עשה לעצמו קמפיין פרסומי ברשתות החברתיות ומצא עבודה
בשנה שעברה מצא את עצמו דאג ווינפילד מובטל בגיל 47. משהבין כי עליו לפנות לדרכים יצירתיות, נעזר ברשתות החברתיות וביח"צ די מוצלח. זה עבד
בכלכלה האמריקאית של היום, נראה כמעט בלתי אפשרי למצוא עבודה בים המחפשים, לכן רצוי לפתח גישה ייחודית שתתפוס את עינם של המעסיקים.
אסטרטגיה מסוג זה עבדה לדאג ווינפילד. בשנה שעברה הוא מצא עצמו בן 47 ומובטל, לאחר שמשרד יחסי הציבור שבו עבד ערך קיצוצים נרחבים. הנשיא לשעבר של מחלקת הדיגיטל במשרד החל לענות למודעות דרושים, אך בעקבות המשבר הכלכלי, שוק המדיה הדיגיטלית כולו בסיאטל נכנס לקיפאון.
"גיליתי שבתחום שלי, אנשים פשוט לא חיפשו להעסיק עובדים", מתאר ווינפילד. "בנוסף לכל הטלפונים שהרמתי ושליחת קורות חיים, התחלתי להיות מעורב במועדון המדיה החברתית של סיאטל. מצאתי אנשים עם תחומי עניין משותפים שניסו ליצור קשרים באמצעות הרשתות החברתיות."
ההתעסקות במדיה החברתית עזרה לווינפילד לגבש רעיון. "היו שם עוד כל כך הרבה קורות חיים שנראו זהים לשלי. התחלתי לחפש דרך לבלוט בהמון", הוא מסביר. "חשבתי שאוכל לעשות זאת דרך הרשתות החברתיות."
מלבד פתיחת עמוד בפייסבוק, הקמת בלוג ופרסום קורות החיים שלו בלינקדין, ווינפילד החליט לפרסם מודעות בפייסבוק המכוונות באופן ישיר לחברות השונות. "יצרתי מודעות קטנות לחברות ספציפיות שהופיעו בעמודים שלהן בפייסבוק", מתאר ווינפילד. המודעות הסבירו לחברות מדוע הן זקוקות לדאג ווינפילד.
בתוך חודשיים 477 אלף אנשים נכנסו לדף המיוחד שלו בפייסבוק, מתוכן 1,382 אנשים הקליקו על המודעה כדי ללמוד עוד עליו. כלל העלות של הקמפיין עומד על 170 דולר בלבד. "חלק חשבו שזה רעיון מבריק, בעוד שאחרים חשבו שזה היה נלוז", הוא מודה. ועדיין הוא זומן למספר ראיונות עבודה.
בינואר הוא מצא עבודה כסגן נשיא מחלקת המדיה הדיגיטלית בחברה בניו יורק, ותפקידו למצוא דרכים חדשות להעברת המסרים של הלקוחות באמצעות הרשתות החברתיות.


