מדד אמון הצרכנים האמריקאי צנח לשפל של 10 חודשים
המדד צנח ב-11 נקודות בפברואר ל-46 נקודות. האנליסטים העריכו ירידה קלה הרבה יותר לרמה של 55.5 נקודות
17:22
23.02.10
מדד אמון הצרכנים בארצות הברית צנח בחדות בפברואר, לאחר שהאמריקאים פיתחו פסימיות בנוגע לעתיד שוק העבודה והכלכלה האמריקאית. מדובר בסימן לכך שההתאוששות בצריכה תהיה איטית מהמצופה.
המדד צנח בפברואר ב-11 נקודות לרמה של 46 נקודות, חודש לאחר שטיפס לשיא של 16 חודשים ועמד על 56.5 נקודות בינואר. זוהי הקריאה הנמוכה ביותר מאז אפריל 2009. תחזית האנליסטים העריכו ירידה קלה יותר לרמה של 55.5 נקודות.
"הצרכנים התחילו את השנה ברגל שמאל", אומרת ג'וליה קורונאדו, כלכלנית בכירה ב-BNP פאריבה בניו יורק. "הם ספגו פגיעה נוספת בשוק ההון, והתנאים בשוק העבודה נותרו בעייתיים".


