$
פרסום ושיווק

בלעדי: סלקום תרענן את הלוגו הסגול ותוסיף לו עוד צבעים

החברה מתכננת לצאת במהלך לרענון השפה התקשורתית שלה לקראת השקתו הקרובה של אתר האינטרנט החדש שעוצב על ידי נוויל ברודי. הלוגו הקיים של החברה עוצב לפני כ-4 שנים

עירית יוסילביץ' ומיטל זדה 12:3628.07.08

לאחר שניכסה לעצמה את הצבע הסגול, מתכננת סלקום לצאת במהלך לרענון השפה התקשורתית שלה. כך נודע לכלכליסט. במסגרת זו, צפויה החברה להוסיף צבעים שונים ללוגו, אם כי לא מדובר על מהלך כולל של מיתוג מחדש או טיפול בערכי המותג.

 

ל"כלכליסט" נודע, כי המהלך קשור בין היתר להשקתו

הקרובה של אתר האינטרנט החדש, הצפוי לעלות לאוויר כבר בשבועות הקרובים.

 

האתר, שעל בנייתו הופקדה חברת התוכן של סלקום, לוגיה, עוצב על-ידי המעצב נוויל ברודי ברוח הצבעוניות החדשה, שתאפיין כאמור כעת גם את הלוגו. ברודי, הנחשב לאחד המעצבים המוערכים, סיים לאחרונה את העיצוב החדש של אתר נענע 10, כאשר לפי הפרסומים הוא קיבל תמורתו מיליון שקל.

 

האתר, עליו עובדים בסלקום למעלה משנה, צפוי לכלול בין השאר תכני וידאו וטקסט, פיצ'רים להורדה, קטלוג מכשירים ועוד.

 

הלוגו הקיים של החברה עוצב לפני כ-4 שנים על-ידי משרד הפרסום של סלקום - מקאן אריקסון, בשיתוף המעצב ברוך נאה כחלק ממהלך אסטרטגי כולל. אז כלל המהלך קמפיין תדמיתי רחב ופעילויות שיווקיות, עתה נראה כי מדובר במהלך מצומצם יותר.

 

בסלקום הכחישו את הידיעה.   

 

המידע הראשוני התקבל באמצעות האי-מייל האדום.  

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x