סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

לימוד אנגלית לילדים עם אפליקציית i-fal - השקעה משתלמת להורים

כהורים, אנחנו תמיד שואפים לתת לילדינו את הכלים הטובים ביותר להצליח בחיים. זה ברור מאליו. כיום, יותר מתמיד, ברור גם שידיעת השפה האנגלית – ולמעשה שליטה טובה בשפה – היא אחד הכישורים החשובים ביותר שילד יכול לרכוש כדי להבטיח את הצלחתו בעולם הגלובלי והתחרותי.

100% מהחברות הגלובליות ומעל 93% מהחברות הישראליות דורשות אנגלית ברמה טובה מכל המועמדים לכל המשרות – וכפועל יוצא השקעה בלימוד איכותי של אנגלית לילדים היא למעשה השקעה הכרחית בעתידם. החל בגיל צעיר ככל האפשר, קריטי לחשוף את הילדים לשפה האנגלית ולאפשר להם לרכוש שליטה טובה בה.
אך כוחות השוק לא מרחמים גם על הקטנים ביותר והתחרות על תשומת לבם של הילדים היא אדירה. סרטון רודף סרטון (שהאנגלית בו פשוט גרועה), ואז נכנסים לאפליקציה ואולי מצליחים להשתמש בה בין פרסומת לפרסומת שצפה ועולה לה.
כיצד, בנסיבות הקיימות, מובילים את הילדים להצלחה?
זה הזמן להכיר גישה חדשה ויעילה ללימוד אנגלית לילדים - בעזרת אפליקציית i-fal - לימוד אנגלית לילדים בגישה אישית ומותאמת לקצב ולאופי של כל תלמידה ותלמיד.
אפליקציית הלימוד i-fal מציעה דרך יעילה במיוחד ללמד אנגלית לילדים בכל הגילים, כולל ילדים קטנים וגם בני נוער - באמצעות שיעורים פרטיים עם מורים מקצועיים, המותאמים אישית לכל תלמיד. המורים ב-i-fal בונים עבור כל ילד תוכנית לימודים אישית המתמקדת בנושאים שמעניינים אותו - וכך הופכת חווית הלימודים למהנה ואפקטיבית יותר – בייחוד עבור ילדים.
1 צפייה בגלריה
לימוד אנגלית לילדים עם אפליקציית i-fal
לימוד אנגלית לילדים עם אפליקציית i-fal
לימוד אנגלית לילדים עם אפליקציית i-fal
(FREEPIK)
לימוד אנגלית לילדים היא אתגר לכל הורה
למרות החשיבות הגדולה של השפה האנגלית עבור ילדי ישראל, ואף על פי שאנו ההורים בדרך כלל שולטים בשפה מספיק כדי להנחיל אותה הלאה, בפועל הדבר אינו תמיד כה פשוט. ילדים נחשפים לאנגלית מגיל צעיר, אך הם לא תמיד יודעים איך ללמוד אותה בצורה נכונה – ואילו אנו לא תמיד שם בשבילם.
בל נשכח, אחד הגורמים לעיכוב בלימוד השפה האנגלית הוא החשש מפני כישלון. ילדים עשויים לפחד לא להצליח בשיעורי אנגלית, וזו יכולה להיות סיבה לכך שלא יתאמצו מספיק. גורם נוסף הוא חוסר המוטיבציה. ילדים עשויים לא לראות את הצורך בלמידת אנגלית, או שהם עשויים למצוא את הלימודים יותר מאשר "טיפה" משעממים...
ללא הכוונה, עשויים ילדינו להתקשות בהבנת השפה, בביטוי באנגלית, וברכישת אוצר מילים ודקדוק.
i-fal – מה שהילדים מחפשים
i-fal היא אפליקציה חדשנית ויעילה ללימוד אנגלית לילדים. האפליקציה פותחה על ידי מומחים בתחום החינוך, והיא מתמקדת בצרכים של ילדים ובאפשרויות של המורים להתאים את השיעור באופן אישי לתלמידים, ללו"ז שלהם וכן לאילוצים.
המורים ב-i-fal בונים עבור כל ילד תוכנית לימודים אישית המתמקדת בנושאים שמעניינים אותו. המורים גם מספקים משוב ותמיכה לאורך כל התהליך, מה שעוזר לילדים להתקדם בקצב הנכון עבורם.
כמו כן, לפעמים יש תקופות מבחנים, או אירועים משפחתיים, טיול לחו"ל או נופש באילת - i-fal זמינה בכל מקום ובכל זמן, כך שהילדים יכולים ללמוד מתי שנוח להם, וניתן אף לבטל, תוך גמישות רבה, שיעורים שמתנגשים עם תוכניות אחרות.
פיקדון הנושא ריבית דריבית
אנגלית היא כיום שפת התקשורת הגלובלית, ובקיאות בה ברמה גבוהה הופכת להיות הכרחית עבור ילדים ובני נוער. אחרי הכל, זוהי השפה של האינטרנט, הטכנולוגיה, המדעים והאקדמיה. הילדים שלנו למעשה נמצאים כעת בנקודת ההתחלה האידיאלית לרכישת שפה חדשה, ונחשפים להזדמנות לבנות בסיס איתן באנגלית שילווה אותם כל החיים. ובהתאם לכך, לימוד אנגלית בגיל צעיר הוא חשוב מאין כמוהו.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות