סגור
CORPORATE.890/100

קבוצת בלוסטון Live Nation ישראל מעבירה את כל משקאות האלכוהול בהופעותיה לכוסות רב פעמיות

השימוש בכוסות הרב פעמיות יחל השבוע במתחם קו רקיע שמפעילה הקבוצה, ועתיד להתקיים בכל ההופעות ופסטיבלי הענק שהיא מקיימת, כחלק משיתוף פעולה עם החסות הראשית של המופעים, חברת CBC ישראל (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים). גיא בסר, בלוסטון: "אנחנו קובעים בנצ'מרק סביבתי. מקווים שכל השחקנים בתחום ימהרו ליישר קו עם העולם"

עדכון משמח לשוחרי הסביבה: ענקית המופעים בלוסטון Live Nation ישראל, הודיעה כי תעביר את כל הופעותיה ומתחמי ההופעות שלה לשימוש בכוסות רב פעמיות, זאת במטרה לצמצם את השימוש בכוסות חד פעמיים. השינוי נכנס לתוקף כבר בימים האחרונים, במתחם המופעים 'קו רקיע' שמפעילה הקבוצה, שם כל משקאות האלכוהול, הבירה והיין (עיקר המכר בהופעות), החלו להיות מוגשים במכלי משקה רב-פעמיים בלבד.
בבלוסטון מציינים כי ההחלטה לעבור לכוסות רב פעמיות היא פרי שיתוף פעולה אסטרטגי עם נותנת החסות הראשית של ההופעות, חברת CBC ישראל (המייצרת ומשווקת בישראל של קוקה-קולה, פריגת, נביעות, קרלסברג, ג'וני ווקר, קמפרי ומותגים נוספים).
וכך, בכניסה למתחם המופעים הפופולרי, הממוקם בפארק אריאל שרון, יקבלו המבלים כוסות רב פעמיות, אותן ישיבו ביציאה מההופעה. בשלב הראשון יחול השינוי על משקאות הבירה, היין והאלכוהול, המהווים את עיקר המכר בהופעות ואירועים, כאשר שתיה קלה ואוכל שיוגש במארזים אישיים ייאספו בעמדות ייעודיות של 'תמיר' מיחזור, איתו החלה בלוסטון שיתוף פעולה רשמי כבר לפני שנתיים, כמו גם במכונות של חברת סייקל שייפרסו במקום.
לפי מפעילת המתחם, ענקית ההופעות קבוצת בלוסטון Live Nation, המהלך הנוכחי יהיה כרוך באתגר תפעולי חדש, ואף יהווה שינוי הרגל מהותי עבור המבלים, אך לדברי גיא בסר, ממייסדיי החברה "אנשים יצטרכו להתרגל. אנחנו בטוחים שהקהל יתחבר".
1 צפייה בגלריה
 גיא בסר, ממייסדיי חברת בלוסטון
 גיא בסר, ממייסדיי חברת בלוסטון
גיא בסר, ממייסדיי חברת בלוסטון
(באדיבות בלוסטון)
קבוצת בלוסטון Live Nation של גיא בסר ושי מור-יוסף אמונה על אירועי המוזיקה הגדולים בשנים האחרונות בישראל, דוגמת ההופעות של גאנז אנד רוזס, ברונו מארס, טראוויס סקוט, מארון 5, וואן ריפבליק, בקסטריט בויז, בריטני ספירס, כריסטינה אגילרה ועוד, זאת לצד עשרות פסטיבלים בולטים כמו פאנג'ויה. בחברה מציינים כי "ישראל נמצאת רחוק מהעולם בנושא הקיימות באירועי חוץ וזו אינה מגמה שאפשר להתעלם ממנה", בטח בהיקפי הפעילות הגדולים שלה, שלאירועיה בשנתיים האחרונות הגיעו קרוב למיליון איש במצטבר.
לדברי גיא בסר, מבעלי קבוצת בלוסטון Live Nation: "בשנים האחרונות שילבנו פחים כתומים להפרדה של 'תמיר' ובחלק מההופעות גם מכונות מחזור של 'סייקל', בנוסף להנגשת תוכן רלוונטי למבלים. המעבר לרב פעמי דרש יותר מאמץ ובסיוע חברת CBC ישראל (החברה המרכזית לייצור משקאות קלים), יצרנו מערכת שעובדת, ואנו מקווים שאת סטנדרט הסביבתיות שאנחנו כשחקן בולט ננחיל, יאמצו כל המפיקים והאמנים. אני בטוח שאחרי שנציג את תוצאות המעבר, זה יהפוך לבנצ'רק סביבתי בסיסי באירועים".