סגור
"מי אמר שעיוור צבעים לא יכול לצבוע את עולם השיווק בגוונים משגעים?"
SHOUT OUT
SHOUT OUT"מי אמר שעיוור צבעים לא יכול לצבוע את עולם השיווק בגוונים משגעים?"
שירות כלכליסט |
11:21 | 20.07.25

אורי גורן היה רגע לפני השקת האייפון בישראל - והוא הבין שהמקום הטבעי שלו הוא בזירה הגלובלית. היום, כזכר אלפא, הוא משווק את LALINE לנשות עולם, ומוכיח משהו מהותי: מגבלות הן רק נקודת התחלה. כשאתה עיוור צבעים בעולם השיווק, אתה מפתח חושים אחרים. אתה מתחיל לראות את מה שאחרים לא רואים - את הרגש מאחורי הקנייה, את הסיפור שמתחבא מאחורי המותג, את הקשר האמיתי בין אדם למוצר. זה פרק על איך האתגר הכי גדול הופך לכוח העל הכי מיוחד.

פודקאסטים אחרונים
SHOUT OUT
כשהסטארט-אפ קרס ב-2008, התחיל השיעור האמיתי על מנהיגותשירות כלכליסט 07.12.2025
SHOUT OUT
מעבר לחיפוש: הפלייבוק של Tailor Brands לצמיחהשירות כלכליסט 17.11.2025
SHOUT OUT
לאן נעלמים מנהלי השיווק המקומיים אחרי גיל 45 שירות כלכליסט 26.10.2025
SHOUT OUT
מה קורה כשפוטנציאל שגריר שלא מומש הופך לאיש שיווק שלא חושש להיכנס לשווקים חדשים?שירות כלכליסט 05.10.2025
SHOUT OUT
איך גורמים לאנשי כספים להתרגש מקריאייטיב?שירות כלכליסט 14.09.2025
SHOUT OUT
מחדשנות ושיבוש לצמיחה שירות כלכליסט 03.08.2025
SHOUT OUT
ממורה בבית ספר בלונדון לסמנכ"לית שיווק גלובלי בהייטק הישראלישירות כלכליסט 13.07.2025
SHOUT OUT
לפני שכולם דיברו AI, היא כבר שיווקה אותושירות כלכליסט 06.07.2025