סגור
כמו ספוטיפיי של לידים לאנשי מכירות
30 דקות
30 דקותכמו ספוטיפיי של לידים לאנשי מכירות
שירות כלכליסט |
09:30 | 17.08.25

יוני צרויה גדל ברחובות, וכבר בגיל 15 התחיל לבנות אתרים - בלי לדעת לכתוב שורת קוד. אחרי הצבא סיים תואר במדעי המחשב והקים סטודיו לבניית אפליקציות. בשלב מסוים חבר לאסף אייזנשטיין, והשניים זיהו הזדמנות: לעזור למגייסים ואנשי מכירות להגיע ללידים הכי חמים – בזמן אמת. הם הקימו את לושה, כמו שם החיבה של הבת של אסף, ובנו עסק רווחי שצמח מהר, בלי שקל ממשקיעים. תוך ארבע וחצי שנים הם הגיעו ל-15 מיליון דולר מכירות, והיום לושה היא כבר חד-קרן עם יותר מ-300 עובדים, גיוסים של מעל 240 מיליון דולר, ומכירות בעשרות רבות של מיליוני דולרים בשנה. בפרק הזה דיברנו על איך המערכת שלהם עובדת, למה העולם של Revenue Operations רק בתחילת הדרך, ואיך הבינה המלאכותית משנה את חוקי המשחק – כהזדמנות אדירה, אבל גם כאיום ממשי למודל העסקי של חברה כמו לושה, שמתפקדת כסוג של ספוטיפיי של לידים לאנשי מכירות.

פודקאסטים אחרונים
30 דקות
המשקיע שמריח בועות מרחוקשירות כלכליסט 07.12.2025
30 דקות
אקמאי והחברות שהיא מחפשת לרכוששירות כלכליסט 30.11.2025
30 דקות
כך פרצנו ל-ChatGPTשירות כלכליסט 23.11.2025
30 דקות
היוניקורן המהיר ביותר בישראלשירות כלכליסט 16.11.2025
30 דקות
נמרוד וקס - עוזר לארגונים לשכוח אתכםשירות כלכליסט 09.11.2025
30 דקות
פבל ליבשיץ – מהיחידה הסודית לקרן של 300 מיליון דולרשירות כלכליסט 02.11.2025
30 דקות
ה"מובילאיי" של עולם הספנותשירות כלכליסט 26.10.2025
30 דקות
הקרן השוויצרית שמשקיעה בישראלשירות כלכליסט 19.10.2025