סגור
אובדנות
ההאקתון מבקש גם לפתח כלים טכנולוגיים שיעזרו לבעלי נטייה אובדנית (צילום: שאטרסטוק)

עמותת בשביל החיים מקיימת האקתון בנושא התמודדות עם אובדנות

ההאקתון יתקיים ב-22.3 באוניברסיטת רייכמן, בשיתוף ביה"ס לפסיכולוגיה שלה, והמרכז לחקר האובדנות במרכז האקדמי רופין. הוא יהיה פתוח לסטודנטים וחוקרים בתחומי הרפואה, פסיכולוגיה, ביולוגיה, טכנולוגיה, מנהל עסקים וכן למתעניינים בחדשנות טכנולוגית

עמותת "בשביל החיים" בשיתוף בית הספר ברוך איבצ׳ר לפסיכולוגיה באוניברסיטת רייכמן, והמרכז לחקר האובדנות והכאב הנפשי ע"ש ליאור צפתי במרכז האקדמי רופין, מקיימים האקתון בנושא התמודדות עם אובדנות.
ההאקתון יתקיים ב-22.3 באוניברסיטת רייכמן. במסגרתו יפגשו חוקרים, מומחים וסטודנטים מעולמות הרפואה, הטכנולוגיה, האקדמיה והיזמות העסקית כדי לרתום את היכולות הקיימות בישראל כאומת סטארט-אפ לנושא הכאוב והמושתק, הגובה את חייהם של כה רבים בישראל ובעולם כולו.
לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן
ההאקתון של העמותה פתוח לסטודנטים ולחוקרים בתחומי הרפואה, פסיכולוגיה, ביולוגיה, טכנולוגיה ומנהל עסקים וכן לבעלי עניין בחדשנות טכנולוגית, עסקית וחברתית ובפיתוח פתרונות דיגיטליים, היכולים לתרום בנושאים הנ״ל.
בין השופטים יהיו זוהר לבקוביץ, עו"ד שי ברנוב, פרופ' ערד קודש, דוד בסה, פרופ' תלמה הנדלר ורו"ח אלברט איסקוב.
יורם מוסקוביץ, מנכ"ל עמותת "בשביל החיים" מסר כי אנחנו מאמינים שיש בכוחה של ישראל כאומת הסטארט-אפ לסייע גם בתחום הכואב של אובדנות, הגובה את חייהם של כ-500 איש מדי שנה, מהם כ-100 צעירים מתחת לגיל 24. שילוב כוחות זה, יוכל להציל חיים ולסייע למשפחות שכבר חוו התאבדות. אני מזמין את כל מי שרואה עצמו יוזם ובעל עניין, להירשם לצוותים ויחד נוכל להציל חיים".
פרופ׳ ענת קלומק ברונשטיין, דיקנית בית ספר ברוך איבצ׳ר לפסיכולוגיה באוניברסיטת רייכמן: "אנחנו גאים לארח אצלנו האקתון שכל תכליתו מציאת פתרונות להצלת חיים. כמי שעוסקת וחוקרת את תחום האובדנות משך שנים רבות, אני נרגשת מהאפשרות שהסוגיה הכואבת הזו תדובר בקרב קהלים חדשים עם חשיבה חדשנית וייחודית. אני מזמינה כל מי שרוצה לקחת חלק בהזדמנות המיוחדת הזו להצלת חיים - להצטרף לצוותים וליזמים . יחד נציל חיים".