סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

האם עורכי דין מודעים לסכנה שבמתקפות סייבר?

החוק להגנת הפרטיות מחייב הגנת סייבר על פרטי מידע הנוגעים ללקוחות ולמשתמשים בכל ארגון.

עורכי דין אמונים על מידע רגיש הנוגע ללקוחותיהם ובפרט על יחסי חסיון עורך דין לקוח. כיום, כאשר מידע רב מסוג זה שמור במחשבים ובפלטפורמות דיגיטליות שונות, סכנת מתקפת סייבר הופכת מוחשית יותר ויותר. עומר ירושלמי מנכ"ל Alkon אבטחת מידע, מסביר מדוע עורכי דין חייבים להגן על המחשבים שלהם מפני מתקפות כאלה ונזקיהן הפוטנציאליים.
להבהרות נוספות תוכלו ליצור קשר עם "אלקון אבטחת מידע", Info@alkon-tech.co.il WhatsApp 052-4156444
מהן הסיבות לסימון מחשב של עורך דין כיעד לפריצה?
מחשבים הנמצאים בשימוש של עורכי דין מכילים מידע רב על לקוחותיהם, השמור כמסמכים על המחשב, בשרת הדואר האלקטרוני, תכתובות ווטסאפ ועוד. המידע הינו בעל ערך רב עבור האקרים וזאת במטרה לגרום נזק ללקוחות, לעורכי הדין עצמם ולאנשים העומדים איתם בקשר. כאשר מחשב נפרץ, הוא עשוי להפוך ל"דלת אחורית" עבור הפורצים, לכניסה אל מערכות ופלטפורמות שונות איתן עורך הדין עומד בקשר ובפרט מערכות בתי המשפט שבעקבות פריצה למשתמש הקצה, הופכות חשופות גם הן.
1 צפייה בגלריה
האם עורכי דין מודעים לסכנה שבמתקפות סייבר?
האם עורכי דין מודעים לסכנה שבמתקפות סייבר?
האם עורכי דין מודעים לסכנה שבמתקפות סייבר?
(יח"צ)
מה עלול לקרות אם תתרחש פריצה למחשב שלי?
הנזק המידי הנגרם כתוצאה מפריצה למחשב הנמצא בשימוש של עורך דין הוא כמובן הפרת הסכם חסיון עו"ד – לקוח. אך זוהי רק ההתחלה. נזקים נוספים הם שימוש במידע כנגד הלקוח בעיצומו של הליך משפטי, שימוש במידע כאמצעי לסחיטה (כופרה) וגניבת זהות במטרה לגרום נזקים או להפיק רווחים על ידי התחזות לאדם אחר. יתרה על כך, כפי שהוזכר, פריצה למחשב תשמש את הפורץ כאמצעי גישה לגופים ומערכות עמם עומד עורך הדין בקשר, בפרט מערכת בתי המשפט, אך גם בנקים, חוקרים פרטיים, עמיתים למקצוע ועוד, במטרה לגרום נזקים.
יש לי גיבוי. האם זה מספק?
גיבוי אינו מהווה אמצעי הגנה כנגד מתקפת סייבר. גיבוי הינו אמצעי לשחזור מידע במקרה ומתרחש אירוע של מחיקת מידע או נזק אחר למחשב וזאת במטרה לאפשר התאוששות מהירה. לרוע המזל, אם הגיבוי איננו מוצפן, הרי שהוא קרוב לוודאי "מזוהם" וברגע שייכנס לפעולה, המחשבים חשופים לפריצה חוזרת.
יש לי אנטי וירוס. האם זה מספק?
אנטי וירוס אינו מהווה אמצעי הגנה מספק בפני מתקפת סייבר. חשוב להבין כי האנטי וירוס כלל אינו מזהה פריצה או ניסיון פריצה כווירוס! בנוסף, האנטי וירוס נכנס לפעולה מאוחר מדי, כאשר המתקפה כבר הצליחה והאקר כבר נמצא בתוך המחשב שנפרץ.
כל החומר שלי שמור בענן. האם עלול לקרות לי נזק כלשהו?
גם אם אין ולו בדל מידע על המחשב וכל החומר שמור בפלטפורמות אחרות, הרי שהגישה אליו מתבצעת באמצעות מחשב. מתקפת סייבר מתאפיינת לעתים בכך שהמשתמש כלל אינו מודע לפריצה למחשבו ובהמתנה ממושכת של הפורץ לשעת כושר, אך ברגע שמתבצע חיבור אל הענן או כל פלטפורמה אחרת, גם לפורץ מתאפשרת גישה לאותו המאגר בדיוק.
האם חברת "אלקון אבטחת מידע" מספקת הגנה של 100% מפני מתקפת סייבר?
חשוב מאוד להבין כי הגנה של 100% אינה קיימת. עם זאת, הפתרונות שאנו מספקים מאפשרים ניהול סיכוני סייבר וצמצום משמעותי של סכנות מתקפת סייבר ונזקיה הפוטנציאליים. מערך האבטחה שלנו פועל בכמה רבדים, החל באימות דו שלבי בשלב הגישה, המשך בניטור המערכות 24/7, דיגום קבצים, בקרת שרתי דוא"ל ופלטפורמות שונות של אבטחה וכלה בגיבוי רב שכבתי מוצפן אשר מאפשר התאוששות מאירוע תקיפה.
או צרו קשר טלפוני WhatsApp 052-4156444

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות