סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

טכנולוגיה חדשנית לייצור מזרנים בהתאמה אישית למתאר הגוף: העתיד כבר כאן

"אֲנִי חוֹשֵׁב שֶׁכָּל אֶחָד הוּא מְיֻחָד, הוּא מְיוּחָד, וְיֵשׁ לוֹ מַשֶּׁהוּ שֶׁלּוֹ שֶׁהוּא מַתְאִים רַק בִּשְׁבִילּוֹ." כתבה לאה נאור בשירה "כל אחד הוא מיוחד". בחברת LAYLUX, חברה מובילה בעולם המזרנים ומערכות שינה מתקדמות, הבינו שההתאמה המדויקת והייחודית לנתוני הגוף שלנו, היא המפתח המרכזי לאיכות השינה שלנו גם אם הדבר מצריך ייצור מזרן ייחודי לכל לקוח.

ההבנה שכל אחד מאיתנו זקוק למזרן שיותאם אך ורק ובמדויק למתאר גופו, הביאה לפריצת דרך באופן שבו חברת LAYLUX מייצרת מזרן אורטופדי לכל לקוח. פנינו לנאור בר, הבעלים של חברת ‏LAYLUX ולאורן מועלם, מנהל המותג של החברה שסקרו בפנינו את הבשורה שמביאה החברה לעולם השינה, טכנולוגיה חדשנית מהמובילות בעולם, לייצור מזרנים בהתאם למתאר הגוף שלנו.
מזרן שמיוצר על בסיס אנליזה של נתוני הגוף שלנו
המזרן הספציפי והייחודי אינו נרכש כמוצר מדף, אלא מתוכנן ומיוצר במיוחד בשבילנו על בסיס נתוני הגוף שלנו. צוות המומחים של החברה כולל את הצוות הרפואי בראשותו של ד"ר אוון גרשאטר מ"מרכז רפאל" ואת צוות התכנון, העיצוב והייצור שבו מהנדסי התעשיה ומעצבי המוצר.
כשלב ראשון, יועץ שינה בכיר ממלא אתכם שאלון רפואי מובנה ומעמיק. נתוני השאלון בתוספת של צילום עצמי של הגוף נשלחים אל הצוות הרפואי, אז הנתונים נבדקים, מנותחים ומפוענחים, והממצאים מועברים לצוותי התכנון והפיתוח.
תכנון ופיתוח המזרן בהתאם להמלצות הצוות הרפואי
הצוות הרפואי יחד עם צוות התכנון הפיתוח והעיצוב, בהתאם לתמונת המצב הרפואי שלנו, ובהתאם לנתוני הגוף וקווי המתאר, מתכננים את אזורי התמיכה שבמזרן ומידת קשיחותם. שכבת קפיצים מבודדים, תתמוך בכל אבר, בכל מפרק, בכל שריר וקימור בגוף. כל קפיץ הנמצא בכיס נפרד, הוא בדרגת קשיחות שונה ובאורך שונה מספק תמיכה מרבית לנקודות ספציפיות של גופנו.
חשוב להבין, יש חשיבות מכרעת להתאמה המדויקת. כשאנחנו ישנים על גבי מזרן המתאים במדויק לגוף שלנו, הגוף נרגע, הרגיעה משפיעה על רציפות השינה ועל איכותה, ומאפשרת לגוף לשקם את עצמו ולהחזיר לעצמו את האנרגיות הנחוצות לתפקוד היומיומי.
1 צפייה בגלריה
טכנולוגיה חדשנית לייצור מזרנים בהתאמה אישית למתאר הגוף
טכנולוגיה חדשנית לייצור מזרנים בהתאמה אישית למתאר הגוף
טכנולוגיה חדשנית לייצור מזרנים בהתאמה אישית למתאר הגוף
(תוכנת מג'ורני )
עיצוב המוצר
"במטרה לייצר חוויית שינה ייחודית ומותאמת אישית, ובאותה הנשימה לייצר רהיט עיצובי מושלם לחדר השינה, אנו שמים דגש גם על הפרטים הקטנים ביותר" כך אומר לנו נאור. "כל חלק במיטה, החל משלב ההרכבה ועד לשלב של פריסת המצעים על המיטה נבחר ונבחן בקפידה" מוסיף אורן.
מקור ההשראה של עיצוב מערכות השינה של LAYLUX מגיעים מעולמות העיצוב הסקנדינבי, עיצוב המותאם למכשור טכנולוגי מתקדם ופורץ דרך, עיצוב מעוגל בקווים נקיים ויוקרתיים‎.
מערכות השינה מצוידות בכל האמצעים הטכנולוגיים החדשניים, החל מחיישני תאורה בבסיס המיטה, דרך ארגזי מצעים המופעלים באמצעות שלט אלחוטי, מערכות שינה מרחפות בעיצוב צף ועוד.
מערכות השינה מאפשרות להגיע לכל תנוחה: מצב שכיבה, מצב ישיבה, מצב קריאת ספר ומצב של‎ zero gravity ‎(מצב ‏שבו קיים לחץ מינימלי על עמוד השדרה).
טכנולוגיית ייצור חדשנית ובקרת איכות מוקפדת
לאחר בחירת העיצוב נשלח מפרט ייצור מדויק לצוות הייצור, על פי התוכנית שגובשה על ידי כירופרקט החברה וצוות התכנון והפיתוח. תהליך הייצור, מתקיים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות הרפואי בהתאם לתוצאות האנליזה של נתוני הגוף שלנו.
המזרן עצמו מורכב מ-12 שכבות של חומרי הגלם מהמעולים והאיכותיים שבתעשייה.
נציין כי שכבת ה- LAYLUX, השכבה שפותחה בטכנולוגיה ייחודית, מכילה שילוב של חומרים שונים כמו ויסקו ולטקס, בצפיפות משתנה ובהתאם לקווי מתאר הגוף שלנו – הכל בהתאמה מדויקת ועל פי האנליזה של הצוות הרפואי לגוף שלנו. (כמובן כאשר מדובר במזרן זוגי, יידרש לבצע אנליזה רפואית עבור כל אחד מבני הזוג).
נסכם ונאמר כי מזרני LAYLUX מיוצרים בעבודת יד, אך ורק בארץ, האחריות שניתנת עליהם היא לכל החיים על המזרנים למיטות המתכווננות (בכפוף לתקנון החברה).

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות