סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

אל תעשו את זה בעצמכם: 3 סיבות למה אתם חייבים לתת למקצוענים לנקות לכם את הBDI השלילי

השנה האחרונה הייתה קשה כלכלית להרבה אנשים, מקומות עבודה רבים נפגעו ואנשים בעלי התחייבויות שונות מצאו את עצמם במצוקה כלכלית שלא ידעו כמוה בעבר.

בעת פניה לעזרה מן הבנקים, אנשים קיבלו סירובים רבים מהבנקים – להלוואות, משכנתאות ומימונים שונים שהיו יכולים לעזור להם לצאת לחירות כלכלית.
הסיבה העיקרית שבגללה סירבו הבנקים וחברות האשראי למתן הלוואות הינה BDI שלילי.
BDI שלילי או בעברית חיווי אשראי הינו מעין דירוג או ציון פיננסי אשר כל אדם מקבל מן בנק ישראל- ציון זה מחווה על ההתנהלות הפיננסית של אותו אדם, וזאת במטרה ולקבוע האם יהיה לבנקים ולחברות פיננסיות חוץ בנקאיות כדאי לקבל את הבקשה של אותו אדם – לאשראי, הלוואה, משכנתא, צ'קים ואפילו מסגרות. ציון זה מחולק ל2 רמות – BDI חיובי וBDI שלילי.
כאשר במידה ואדם מחזיק בציון BDI שלילי ואדום, יסרבו הבנקים וחברות האשראי לבקשה הפיננסית של אותו אדם מן הבנקים וחברות האשראי- מדובר על סירוב לבקשות כמו: הלוואה, משכנתא, מימון לרכב או אפילו להוצאת כרטיס אשראי.
1 צפייה בגלריה
משה בן סימון
משה בן סימון
אל תעשו את זה בעצמכם
(freepik)
אך האם כדי לכם לנסות לחסוך כסף ולנסות לתקן לעצמכם את הBDI השלילי? התשובה היא לא. אספנו בשבילכם מספר סיבות למה בעידן "עשה זאת בעצמך" ממש לא כדאי לכם לנסות לעשות זאת בעצמיכם:
1. תהליך מחיקת הBDI הינו תהליך בירוקרטי לא פשוט- חוק נתוני האשראי הינו חוק מדיני אשר נכנס לתוקף בשנת 2019, חוק זה קובע על הקמת מאגר נתוני אשראי האוסף עליכם מידע משפטי – על כן, במידה ואתם רוצים לערער בעצמכם על הBDI שלכם עליכם להוציא את הדו"ח, לנסות לפענח אותו בעצמכם (שרק בשביל זה מומלץ לקחת יועץ פיננסי) ורק אז לנסות ולפנות לכל גוף פיננסי איתו עבדתם או ביצעתם התקשרות במטרה ולנסות לתקן את הדו"ח. תהליך בירוקרטי זה יכול לקחת שעות מפרכות, כאשר כל מונח בו דורש ידע מקצועי בתחום.
במידה וביצעתם את התהליך לא נכון- תוכלו לפגוע בעצמכם ולגרום לBDI שלכם להיות שלילי עוד יותר.
2. אין לכם תואר במשפטים- ניחשתם נכון, כפי שהתהליך דורש מומחים, התהליך דורש גם לא מעט ידע ובקיעות בחוק, על כן, במידה ולא בצעתם את ההליך כפי שנהוג ונדרש בחוק, התהליך לא יתקבל ותצטרכו לחכות שוב פעם בין שנה לשלוש שנים, בטווח השנים האלו תצטרכו לחיות בצמצום הגדול ביותר מבחינה בנקאית וזאת במטרה ולא לפגוע עוד יותר בBDI שלכם או בדירוג האשראי שלכם – מומלץ לא לקחת הלוואה, משכנתא או אפילו לבקש פנקס צ'קים או כרטיס אשראי.
חברות המתמחות במחיקת BDI הן לרוב בעלות אחוזי הצלחה גבוהים וזאת עקב ההתמחות בחוק נתוני האשראי ובסעיפיו המקלים על ההצלחה שלהם.
3. אתם לא מומחים- כל מקרה וכל דו"ח BDI הינו שונה מעצמו, בדיוק כמו שכל מחלה שונה מעצמה. כמו שאתם הולכים לרופא שיעזור לכם להבריא, או הולכים לעורך דין שיעזור לכם עם תביעה – בדיוק בשביל זה קיימים מומחים לניקוי BDI.
במידה וביצעתם טעות בניסיון ניקוי הBDI מי שישלם את המחיר על הטעות יהיה אתם- והמחיר הפיננסי אותו אתם עלולים לשלם שווה הרבה יותר כסף מהמחיר שאתם תשלמו למומחה בתחום.
BDI אדום עלול להוביל לשיתוק פיננסי מצד הבנקים וחברות האשראי – שיתוק זה הוא הדבר האחרון אותו אתם צריכים במידה ואתם רוצים לנסות לצמוח כלכלית ולצאת לחירות כלכלית. שיתוק זה כולל – חסימת כרטיסי אשראי וחסימת אופציית הוצאת כרטיסי אשראי, סירוב מוחלט לקבלת הלוואות, משכנתאות ומסלולי מימון שונים ועוד.
על כן, פניה לגורם מומחה יכולה לחסוך הרבה עוגמת נפש, זמן וכסף יקר.
אנו ממליצים לפנות לחברת קרדיט קלין, החברה הגדולה והמומחית בישראל מזה 9 שנים ובעלת מעל ל80% הצלחה במחיקת היסטורית אשראי שלילית, מחיקת BDI שלילי ושיפור דירוג אשראי.

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות