סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

השקעות נדל"ן בדובאי: היעד החדש של הישראלים

לאורך שנים משקיעי הנדל"ן הישראלים מחפשים אחר נכסים מניבים באירופה ובארה"ב. הסכמי אברהם פתחו עבורם אפיק אטרקטיבי ויוקרתי בדובאי. חברת BE Invest היתה הראשונה שהחלה לשתף פעולה עם יזמים מקומיים ובשנה האחרונה ליוותה עשרות משקיעים מאושרים

נוף מדברי עוצר נשימה לצד קדמה טכנולוגית יוצאת דופן ואטרקציות מושקעות, הפכו את דובאי לאחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר בעולם.
אין זה פלא, אפוא, כי בכל שנה מיליוני תיירים עושים את הדרך אל העיר הנחשבת ביותר בערי איחוד הנסיכויות עבור חופשות משפחתיות ובילוי יוקרתי.
הכניסה של מיליוני תיירים לצד הרצון העז של אנשי עסקים מקומיים לבנות שיתופי פעולה עם יזמים ומשקיעים מכל רחבי העולם, הקפיצו את מחירי הנדל"ן באזור והפכו את ההשקעות לטווח קצר וארוך למשתלמות במיוחד.
"השקעות הנדל"ן בדובאי מתחילות החל מ- 650 אלף שקלים עבור דירת סטודיו. זהו מחיר שאי אפשר לרכוש איתו שום נכס מניב בישראל. בזכות מזג אוויר קייצי לאורך רוב ימות השנה, חופי ים מרהיבים, חיי לילה תוססים, שווקים אותנטיים לצד מסעדות נחשבות ועוד, התיירים לא מפסיקים לנהור אל דובאי. רבים מהם מחפשים מקומות לינה מסודרים אבל שיהיו במחירים נוחים יותר מאשר בבתי המלון, לכן יחידות הדיור הללו מושכרות סביב השעון", מסביר בשיר עלי, הבעלים של 'Be Invest' סוכנות המתמחה בהשקעות נדל"ן בדובאי.
ישנם שני יתרונות בולטים בהשקעת נדל"ן בדובאי לעומת שאר מקומות בעולם. לא רק כמות התיירים משחקת תפקיד, אלא שדובאי כמו שאר הנסיכיויות נחשבת למקום בטוח מאוד עבור המבקרים בה. בנוסף תנאי הרגולציה במקום נוחים מאוד לביצוע של עסקאות נדל"ן ע"י זרים.
עיקר הפעילות של 'Be Invest' בא לידי ביטוי בתיווך בין משקיעי נדל"ן ישראלים לבין יזמים מקומיים בדובאי בהתאמה מדויקת בכל הנוגע לסכומי ההשקעה ולמטרת הרכישה. בשיר עלי סיפר: "יש מגוון של אפשרויות בנוגע לעסקאות הנדל"ן שאנו מתווכים בהן.
בין היתר מדובר ברכישת נכס ומכירה תוך פרק זמן קצר ברווח מרשים. בנוסף יש את האפשרות לרכוש נכס עבור הכנסה פסיבית לטווח ארוך. בנישה הזו חלק מהנכסים הם דירות נופש שנמצאות בבעלות של הרוכשים, כך שהם יכולים לנצל אותן מתי שחפצים, ובין לבין להשכיר זאת לתיירים השונים. התפקיד שלנו הוא לא רק להוציא לפועל את עסקת הרכישה, אלא גם לנהל את הנכס ולמצוא שוכרים לאורך השנה".
2 צפייה בגלריה
חברת BE Invest: השקעות נדל"ן בדובאי
חברת BE Invest: השקעות נדל"ן בדובאי
חברת BE Invest: השקעות נדל"ן בדובאי
(holidayfinder)
בחוכמה רבה בשיר עלי היה מהראשונים לזהות את הפוטנציאל הגלום בעסקאות נדל"ן בדובאי מיד לאחר החתימה על הסכמי השלום. הוא מיהר לטוס לתקופת שהות ארוכה בעיר ויצר קשרי עבודה וידידות עמוקים עם עשרת היזמים המובילים במקום.
על הליך העבודה עם 'Be Invest' ומול היזמים בדובאי בשיר עלי סיפר: "לאחר שאנחנו מאפיינים את הלקוח ובוחרים ביחד את סוג העסקה שהוא מעוניין בה, אנו שולחים את כל הפרטים ליזם המתאים.
לאחר תשלום ראשוני המשקיע מקבל אישור שהנכס נרשם באופן זמני בטאבו על שמו עד לאכלוס, אז הטאבו הזמני הופך לקבוע.
אם מדובר בנכס עומד או שבקרוב העבודות בו אמורות להסתיים, ההליך כולו יכול לנוע בין חודש לשלושה חודשים. אם מדובר בפרויקט שעדיין לא יצא לדרך, מדובר על פרק זמן שיכול לקחת עד כ- 3 שנים. בכל מקרה הליך פריסת התשלום הוא דינמי על פי הנוחות של שני הצדדים".
העובדה ש'Be Invest' היא חברה ישראלית שיש לה נציגות בארץ ובדובאי מעניקה שקט נפשי לכל לקוח. ניתן להגיע לפגישה אישית עם בשיר עלי והצוות המקצועי שמקיף אותו כאן בישראל, ולחסוך את הצורך להוציא סכומי כסף ולקחת ימי חופש מהעבודה בשביל לטוס לדובאי, כיוון שבשיר עלי הוא זה שמטפל בכל עניני הבירוקרטיה השונים.
2 צפייה בגלריה
 בשיר עלי, הבעלים של  'Be Invest'
 בשיר עלי, הבעלים של  'Be Invest'
בשיר עלי, הבעלים של 'Be Invest'
(יח"צ)
לאחר שליוו עשרות משקיעי נדל"ן בישראל, ב 'Be Invest' מוכנים לעבור לשלב הבא. על הפרק תוכניות של רכישת מתחמים גדולים של מאות יחידות נופש ביחד עם מספר משקיעים מישראל.
להשארת פרטים לחצו כאן
ליצירת קשר, חייגו: 054-4805646 או 971-54-301-6235

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות